SUPLA & QNAP

tomekk87
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 02, 2019 12:19 pm

mario026 pisze: pt paź 29, 2021 1:28 pm @lesny8
dzięki za szybką odpowiedź.
Sukces tylko połowiczny teraz przeglądarka nie wywala błędu crtyfikatu, ale urządzenia i aplikacja nie może się połączyć
Sprawdz co się stanie jak otworzysz w routerze port TCP: 2015 i 2016 na zewnątrz (aplikacja i urządzenia powinny się połączyć jeśli się nie mylę).
Awatar użytkownika
mario026
Posty: 76
Rejestracja: pn sty 11, 2021 9:27 pm

Teraz jestem w pracy jutro zobaczę
Edit
Pomijając to czy da się zrobić aby ten klucz sam się aktualzował bo tak co 3 miesiące trzeba wklejać?
Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa :D
tomekk87
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 02, 2019 12:19 pm

mario026 pisze: pt paź 29, 2021 5:15 pm Teraz jestem w pracy jutro zobaczę
Edit
Pomijając to czy da się zrobić aby ten klucz sam się aktualzował bo tak co 3 miesiące trzeba wklejać?
Też chciałbym się tego dowiedzieć, nie potrafię tego zrobić. Wykorzystuję domenę QNAPa - myqnapcloud.com, na której certyfikat się sam odnawia. Niestety nie wiem jak zrobić automatyczne odnowienie tego samego certyfikatu dla SUPLI zainstalowanej w ContainerStation. Obecnie w ContainerStation dla SUPLI muszę ręcznie podmieniać pliki, aby certyfikat była aktualny.

PS
Jak ktoś ma rozwiązanie, aby certyfikat domeny myqnapcloud.com wykorzystywany na QNAPie również sam się odnawiał w Supli w ContainerStation to poproszę o opis jak to można zrobić.

Pozdrawiam
Tomek
Jarson78
Posty: 146
Rejestracja: pn cze 11, 2018 10:54 am

Też mam właśnie problem z dodanie smartfona do clouda.
Porty 2015 i 2016 wypuszczone na zewnątrz.
Wewnątrz i na zewnątrz sieci mogę się zalogować do clouda.
Zwiększyłem nawet sobie limity ale dodać smartfona nie mogę.
Gdzie szukać problemu ???
tomekk87
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 02, 2019 12:19 pm

Jarson78 pisze: pt paź 29, 2021 8:10 pm Też mam właśnie problem z dodanie smartfona do clouda.
Porty 2015 i 2016 wypuszczone na zewnątrz.
Wewnątrz i na zewnątrz sieci mogę się zalogować do clouda.
Zwiększyłem nawet sobie limity ale dodać smartfona nie mogę.
Gdzie szukać problemu ???
1. W aplikacji na smartfonie wpisz adres e-mail konta z cloud
2. Wybierz ustawienia zaawansowane i wpisz adres ip swojej domeny bez https i nr portu oraz identyfikator dostępu i hasło dostępu, które znajdziesz w cloud w supla-client (w zielonej ramce). Oczywiście w zakładce Smartfony w cloud włącz rejestrację nowych klientów.
3. Daj znać czy ruszyło.
Jarson78
Posty: 146
Rejestracja: pn cze 11, 2018 10:54 am

tomekk87 pisze: pt paź 29, 2021 8:24 pm
Jarson78 pisze: pt paź 29, 2021 8:10 pm Też mam właśnie problem z dodanie smartfona do clouda.
Porty 2015 i 2016 wypuszczone na zewnątrz.
Wewnątrz i na zewnątrz sieci mogę się zalogować do clouda.
Zwiększyłem nawet sobie limity ale dodać smartfona nie mogę.
Gdzie szukać problemu ???
1. W aplikacji na smartfonie wpisz adres e-mail konta z cloud
2. Wybierz ustawienia zaawansowane i wpisz adres ip swojej domeny bez https i nr portu oraz identyfikator dostępu i hasło dostępu, które znajdziesz w cloud w supla-client (w zielonej ramce). Oczywiście w zakładce Smartfony w cloud włącz rejestrację nowych klientów.
3. Daj znać czy ruszyło.
Cały czas tak robię i nic to nie daje
tomekk87
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 02, 2019 12:19 pm

Sprawdź czy działa w sieci lokalnej. Powiedzmy, że smartfona masz w tej samej sieci co QNAPa po WiFi. W aplikacji na smartfonie wpisz adres ip QNAPa a resztę tak jak powyżej i sprawdź czy zadziała.
Jarson78
Posty: 146
Rejestracja: pn cze 11, 2018 10:54 am

tomekk87 pisze: pt paź 29, 2021 8:44 pm Sprawdź czy działa w sieci lokalnej. Powiedzmy, że smartfona masz w tej samej sieci co QNAPa po WiFi. W aplikacji na smartfonie wpisz adres ip QNAPa a resztę tak jak powyżej i sprawdź czy zadziała.
W sieci lokanej cloud działa. Ale nadal nie mogę dodać smartfon
tomekk87
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 02, 2019 12:19 pm

Rozumiem ale smartfon tak jak opisałem powyżej w sieci lokalnej też powinien się dodać
Jarson78
Posty: 146
Rejestracja: pn cze 11, 2018 10:54 am

Tak też zrobiłem jak napisałeś ale smartfon się nie dodaje
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”