Sprawdz co się stanie jak otworzysz w routerze port TCP: 2015 i 2016 na zewnątrz (aplikacja i urządzenia powinny się połączyć jeśli się nie mylę).
SUPLA & QNAP
Też chciałbym się tego dowiedzieć, nie potrafię tego zrobić. Wykorzystuję domenę QNAPa - myqnapcloud.com, na której certyfikat się sam odnawia. Niestety nie wiem jak zrobić automatyczne odnowienie tego samego certyfikatu dla SUPLI zainstalowanej w ContainerStation. Obecnie w ContainerStation dla SUPLI muszę ręcznie podmieniać pliki, aby certyfikat była aktualny.
PS
Jak ktoś ma rozwiązanie, aby certyfikat domeny myqnapcloud.com wykorzystywany na QNAPie również sam się odnawiał w Supli w ContainerStation to poproszę o opis jak to można zrobić.
Pozdrawiam
Tomek
Też mam właśnie problem z dodanie smartfona do clouda.
Porty 2015 i 2016 wypuszczone na zewnątrz.
Wewnątrz i na zewnątrz sieci mogę się zalogować do clouda.
Zwiększyłem nawet sobie limity ale dodać smartfona nie mogę.
Gdzie szukać problemu ???
Porty 2015 i 2016 wypuszczone na zewnątrz.
Wewnątrz i na zewnątrz sieci mogę się zalogować do clouda.
Zwiększyłem nawet sobie limity ale dodać smartfona nie mogę.
Gdzie szukać problemu ???
1. W aplikacji na smartfonie wpisz adres e-mail konta z cloud
2. Wybierz ustawienia zaawansowane i wpisz adres ip swojej domeny bez https i nr portu oraz identyfikator dostępu i hasło dostępu, które znajdziesz w cloud w supla-client (w zielonej ramce). Oczywiście w zakładce Smartfony w cloud włącz rejestrację nowych klientów.
3. Daj znać czy ruszyło.
Cały czas tak robię i nic to nie dajetomekk87 pisze: ↑pt paź 29, 2021 8:24 pm1. W aplikacji na smartfonie wpisz adres e-mail konta z cloud
2. Wybierz ustawienia zaawansowane i wpisz adres ip swojej domeny bez https i nr portu oraz identyfikator dostępu i hasło dostępu, które znajdziesz w cloud w supla-client (w zielonej ramce). Oczywiście w zakładce Smartfony w cloud włącz rejestrację nowych klientów.
3. Daj znać czy ruszyło.
W sieci lokanej cloud działa. Ale nadal nie mogę dodać smartfon