ZAMEL - ZAPROSZENIE DO TESTÓW LIW-01

SyBeer
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 03, 2021 11:04 pm

pt mar 26, 2021 7:36 pm

Goral64 pisze:
pt maja 08, 2020 1:35 pm
(...)

Następnie podpiąłem LIWkę pod impulsator AT-MBUS-NE-02. Okienko z diodą dodastało oprócz zielonego także kolor czerwony co oznacza "zwarcie styków impulsatora" co jest zgodne z tym impulsatorem. Odkręciłem wodę i dokładnie co zmianę cyferki na "litrowym bębenku" dioda czerwona na moment gasła. Sprawdziłem w historii i przelane literki zostały zanotowane. Tak więc wszystko zgodnie z oczekiwaniami.

(...)
W moim przypadku, mam taka samą konfigurację, pomarańczowa dioda wprowadziła mnie w niepokój. 30 minut sprawdzałem czy czegoś nie popsułem. Wystarczyło żeby w instrukcji było o tym słowo. Myślałem że to błąd LIW'a

Wodomierz APATOR, nakładka impulsowa AT-MBUS-NE-02 ustawiona co 1/l.
Zielony z nakładki podpięty pod COM a biały pod (+)


1. Co do zliczania wody mam kłopot. Dioda LIW przy każdym zaliczeniu litra zmienia się na zieloną, ale na telefonie, w aplikacji www jako stan licznika cały czas wyświetla mi się ustawiona w aplikacji "Wartość początkowa".

2. Nie mogę też nigdzie znaleźć przełącznika "buforowania" żeby zobaczyć co i jak (firmware 2.7.24).

3. No i nie znalazłem nic jak "wyresetować" wszystkie odczyty.

4. Przydałaby się opcja "czy uwzględnić wartość początkową na wykresie" TAK/NIE.
Jak się wpisuje dużą wartość to wszystko staje się nieczytelne
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 1241
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm

pt mar 26, 2021 8:50 pm

Nie mam teraz obrazka, ale sprawdź czy masz w ustawieniach LIW-a (w trybie CONFIG) wyłączny bufor. Sprawdź też w ustawieniach kanału w chmurze czy masz ustawioną ilość impulsów na podaną jednostkę miary?
RPi4: Supla Cloud + Supla Scripts + Proxy + Let's Encrypt
1x MEW-01, 3x LIW-01, 3x SBW-02, 5x PNW-01, 2x ROW-01, 2x ROW-02, 2x ROW-04m, 2x ROW-07, 1x DIW-01
2x Sonoff BRIDGE RF 433
Awatar użytkownika
klew
Posty: 2309
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm

pt mar 26, 2021 9:23 pm

SyBeer pisze:
pt mar 26, 2021 7:36 pm
4. Przydałaby się opcja "czy uwzględnić wartość początkową na wykresie" TAK/NIE.
Jak się wpisuje dużą wartość to wszystko staje się nieczytelne
Wyczyść historię tego licznika w cloud, to nie będzie widać tej wartości początkowej.
Wykresy w apkach ignorują pierwszy odczyt.
SyBeer
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 03, 2021 11:04 pm

ndz mar 28, 2021 8:50 pm

Goral64 pisze:
pt mar 26, 2021 8:50 pm
Nie mam teraz obrazka, ale sprawdź czy masz w ustawieniach LIW-a (w trybie CONFIG) wyłączny bufor. Sprawdź też w ustawieniach kanału w chmurze czy masz ustawioną ilość impulsów na podaną jednostkę miary?
Jednostkę mam - i impulsy na jednostkę tez.

Próbuje wejść w ten Config i już mi ręce opadają.
Wg instrukcji trzeba przytrzymać przycisk aż dioda zacznie szybko mrugać - kilka razy na sekundę.
Udaje mi sie to zrobić ale:
1) to miganie trwa krótko dość krótko (może ze 20 sek)
2) a jak sie czasami pojawi sieć ZAMEL.... to nie mogę sie do niej podłączyć żadnym urządzeniem „nie można przyłączyć sie do sieci”

@klee - Co do historii to masz na myśli to miejsce?
Obrazek
Załączniki
67B0098B-05E7-458A-9DE7-9C0AC103C46E.jpeg
67B0098B-05E7-458A-9DE7-9C0AC103C46E.jpeg (617.78 KiB) Przejrzano 280 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10961
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

ndz mar 28, 2021 8:59 pm

Jaki masz router ? Może Tenda ?
Awatar użytkownika
klew
Posty: 2309
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm

ndz mar 28, 2021 9:13 pm

SyBeer pisze:
ndz mar 28, 2021 8:50 pm
@klee - Co do historii to masz na myśli to miejsce?
Tak, tylko to skasuje całą obecną historię. Także jeśli Ci danych nie szkoda, to kasuj.
SyBeer
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 03, 2021 11:04 pm

pn mar 29, 2021 7:29 pm

pzygmunt pisze:
ndz mar 28, 2021 8:59 pm
Jaki masz router ? Może Tenda ?
Router Asusa, z wyższej półki (6 lat temu). Najnowszy soft.


Czy to normalne ze tryb CONFIG w LIW-01 trwa tylko chwile (krótkie miganie diody).

Nawet nie wiem czy udało mi sie zresetować konfiguracje do ustawom fabrycznych.
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2021 7:47 pm przez SyBeer, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
miroph
Posty: 830
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

pn mar 29, 2021 7:43 pm

Spróbuj na chwilę wyłączyć router i sprawdź jak się zachowuje urządzenie.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
tel. 32 210-46-65 w.334
SyBeer
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 03, 2021 11:04 pm

pn mar 29, 2021 7:56 pm

Nic nie pomogło.

Tak sie zachowuje ten sprzęt

https://youtube.com/shorts/CHdXazk9Pws
Awatar użytkownika
miroph
Posty: 830
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

pn mar 29, 2021 8:08 pm

Daj mi namiary na PW jutro do Ciebie zadzwonię.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
tel. 32 210-46-65 w.334
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”