CHYTRÝ VENTIL
Skontaktuje się z Tobą producent.
Nadal się ze mną nikt nie skontaktował
Masz pzygmunt może jakiś kontakt do kogo mógłbym napisac co zrobić z tym problemem ??
Od kilku dni po tym jak rozładował się akumulator jest tak że teraz nie ważne czy jest zasilanie z sieci czy zasilanie z akumulatora to w Supli pokazuje cały czas że jest otwarty zawór oraz nie działa przycisk "Otwórz" tylko działa i reaguje przycisk "Zamknij".
Przyciskiem "Zamknij" można otowrzyć i zamknąc elektrozawór.
Masz pzygmunt może jakiś kontakt do kogo mógłbym napisac co zrobić z tym problemem ??
Od kilku dni po tym jak rozładował się akumulator jest tak że teraz nie ważne czy jest zasilanie z sieci czy zasilanie z akumulatora to w Supli pokazuje cały czas że jest otwarty zawór oraz nie działa przycisk "Otwórz" tylko działa i reaguje przycisk "Zamknij".
Przyciskiem "Zamknij" można otowrzyć i zamknąc elektrozawór.
Napisze do nich jeszcze raz.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: śr gru 30, 2020 12:01 pm
Cześć lobo82,lobo82 pisze: ↑śr gru 30, 2020 7:56 am Nadal się ze mną nikt nie skontaktował
Masz pzygmunt może jakiś kontakt do kogo mógłbym napisac co zrobić z tym problemem ??
Od kilku dni po tym jak rozładował się akumulator jest tak że teraz nie ważne czy jest zasilanie z sieci czy zasilanie z akumulatora to w Supli pokazuje cały czas że jest otwarty zawór oraz nie działa przycisk "Otwórz" tylko działa i reaguje przycisk "Zamknij".
Przyciskiem "Zamknij" można otowrzyć i zamknąc elektrozawór.
Przepraszamy za spóźnioną odpowiedź na Twoje zapytanie, ale wynika to z zamknięcia naszych biur do 4 stycznia 2021 roku.
Jednak nie zauważyliśmy jeszcze problemu, który opisujesz, z którymkolwiek z produktów.
Prześlij nam swoje dane kontaktowe na adres chytryventil@peveko.cz, a uzgodnimy kolejny krok, na pewno znajdziemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Zespół PEVEKO