CHYTRÝ VENTIL

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10032
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pn gru 21, 2020 12:43 pm

Skontaktuje się z Tobą producent.
lobo82
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 25, 2020 5:52 pm

śr gru 30, 2020 7:56 am

Nadal się ze mną nikt nie skontaktował
Masz pzygmunt może jakiś kontakt do kogo mógłbym napisac co zrobić z tym problemem ??

Od kilku dni po tym jak rozładował się akumulator jest tak że teraz nie ważne czy jest zasilanie z sieci czy zasilanie z akumulatora to w Supli pokazuje cały czas że jest otwarty zawór oraz nie działa przycisk "Otwórz" tylko działa i reaguje przycisk "Zamknij".
Przyciskiem "Zamknij" można otowrzyć i zamknąc elektrozawór.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10032
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

śr gru 30, 2020 10:07 am

Napisze do nich jeszcze raz.
Peveko - Adam
Posty: 1
Rejestracja: śr gru 30, 2020 12:01 pm

śr gru 30, 2020 12:34 pm

lobo82 pisze:
śr gru 30, 2020 7:56 am
Nadal się ze mną nikt nie skontaktował
Masz pzygmunt może jakiś kontakt do kogo mógłbym napisac co zrobić z tym problemem ??

Od kilku dni po tym jak rozładował się akumulator jest tak że teraz nie ważne czy jest zasilanie z sieci czy zasilanie z akumulatora to w Supli pokazuje cały czas że jest otwarty zawór oraz nie działa przycisk "Otwórz" tylko działa i reaguje przycisk "Zamknij".
Przyciskiem "Zamknij" można otowrzyć i zamknąc elektrozawór.
Cześć lobo82,

Przepraszamy za spóźnioną odpowiedź na Twoje zapytanie, ale wynika to z zamknięcia naszych biur do 4 stycznia 2021 roku.
Jednak nie zauważyliśmy jeszcze problemu, który opisujesz, z którymkolwiek z produktów.
Prześlij nam swoje dane kontaktowe na adres chytryventil@peveko.cz, a uzgodnimy kolejny krok, na pewno znajdziemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Zespół PEVEKO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”