VARILIGHT V-Pro Smart - zaproszenie do testów
- Robert Błaszczak
- Posty: 4008
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Zaktualizowane. Wejście w tryb CONFIG u mnie bezproblemowo po wciśnięciu na 10 sekund włącznika. Ale na poprzedniej wersji też było OK.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
U mnie aktualizacja przebiegła pomyślnie. Urządzenie bezproblemowo wchodzi w tryb CONFIG.
Pozdrawiam
Jakub
Jakub
Ja pitolę. Widzieliście z pewnością te filmiki na YT jak skonfigurować ściemniacz. Próbuję zrozumieć że może w Angli nie ma pojęcia estetyki i może wygląd nie ma znaczenia ale cholera jasna jak widzę tą BADZIEWNĄ I WYGLĄDAJACĄ JAK.PAŹDZIEŻ biała obudowę co wygląda gorzej niż jakiś najgorszy pająk DIY to nie wiem co o tym myśleć...no chyba ,że to jest jakaś antyreklama Supli
jak coś nie działa to włącz zasilanie.....
Po prawie roku nie przerwanego działania z jakimiś drobnymi problemami dziś spotkał mnie pierwszy z którym nie wiem co mam zrobić.
Jeszcze wczoraj wszystko było OK. Dziś włącznik pokazuje cały czas stan włączony 100%, jak wyłączam to od razu włącza się z powrotem ale żarówki się nie świecą. Tak sama reakcja jest zarówno z przycisku jak i z aplikacji. W tryb config nie mogę wejść (przytrzymanie przycisku 10s nic nie wywołuje) Moduł normalnie jest podłączony do sieci i po restarcie łączy się od razu. Wejść w ustawienia w aplikacji również nie mogę podaje hasło i po chwili oczekiwania pojawia się komunikat, że przekroczono czas. Szkoda bo z włącznika byłem zadowolony a tu chyba przyjdzie zdjąć go ze ściany
Jeszcze wczoraj wszystko było OK. Dziś włącznik pokazuje cały czas stan włączony 100%, jak wyłączam to od razu włącza się z powrotem ale żarówki się nie świecą. Tak sama reakcja jest zarówno z przycisku jak i z aplikacji. W tryb config nie mogę wejść (przytrzymanie przycisku 10s nic nie wywołuje) Moduł normalnie jest podłączony do sieci i po restarcie łączy się od razu. Wejść w ustawienia w aplikacji również nie mogę podaje hasło i po chwili oczekiwania pojawia się komunikat, że przekroczono czas. Szkoda bo z włącznika byłem zadowolony a tu chyba przyjdzie zdjąć go ze ściany
Spróbuj zresetować go na twardo poprzez odłączenie zasilania.
Próbowałem już wcześniej i nie zadziałało. Po Twoim wpisie spróbował raz jeszcze, za którymś razem światło się zapaliło i narazie działa. Mam nadzieję że problem nie powróci, a przynajmniej nie prędko swoją drogą czemu mogło tak się stać.
Nie wiem. Zgłosiłem do Varilight. Cały czas czekam aby wymienili Wam posiadane egzemplarze na te z poprawką.