Harmonogramy

User avatar
pzygmunt
Posts: 4380
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Thu Mar 01, 2018 5:34 pm

shimano73 wrote:
Mon Sep 25, 2017 9:36 am
Mam takie pytanie , ponieważ nie mogę teraz tego sprawdzić. Taka sytuacja : harmonogram ma załączyć kanał w module np o 22.00 , ale o 21.55 moduł utracił łączność,np energetyka wyłączyła prąd i złączyła o 22.10 . Czy w takiej sytuacji harmonogram będzie pamiętał że miał załączyć ten kanał.
Jaki masz czas ustawiony zamknięcia ?
Czy masz dodatkowo podłączony czujnik otwarcia ?
Demark
Posts: 16
Joined: Sat Dec 23, 2017 5:42 am

Mon Mar 12, 2018 8:10 am

Witam.
Nie za bardzo wiem gdzie zgłosić błąd, dlatego postanowiłem napisać w tym temacie.
W harmonogramie podczas ustawiania jest data rozpoczęcia i data zakończenie, u mnie było ustawione od 4 marca do 10 marca, myślałem że po 10 marca harmonogram wstrzyma swoje działanie, a dziś (12 marca) nadal kontynuował zadanie.
Attachments
Przechwytywanie.PNG
Przechwytywanie.PNG (37.76 KiB) Viewed 1552 times
User avatar
pzygmunt
Posts: 4380
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Mon Mar 12, 2018 8:20 am

Demark wrote:
Mon Mar 12, 2018 8:10 am
Witam.
Nie za bardzo wiem gdzie zgłosić błąd, dlatego postanowiłem napisać w tym temacie.
W harmonogramie podczas ustawiania jest data rozpoczęcia i data zakończenie, u mnie było ustawione od 4 marca do 10 marca, myślałem że po 10 marca harmonogram wstrzyma swoje działanie, a dziś (12 marca) nadal kontynuował zadanie.
Wrzuć screen z edycji tego harmonogramu
Demark
Posts: 16
Joined: Sat Dec 23, 2017 5:42 am

Thu Mar 15, 2018 1:46 pm

pzygmunt wrote:
Mon Mar 12, 2018 8:20 am
Demark wrote:
Mon Mar 12, 2018 8:10 am
Witam.
Nie za bardzo wiem gdzie zgłosić błąd, dlatego postanowiłem napisać w tym temacie.
W harmonogramie podczas ustawiania jest data rozpoczęcia i data zakończenie, u mnie było ustawione od 4 marca do 10 marca, myślałem że po 10 marca harmonogram wstrzyma swoje działanie, a dziś (12 marca) nadal kontynuował zadanie.
Wrzuć screen z edycji tego harmonogramu
Witam. przesyłam załącznik oczywiście dany teraz się zmieniły, ponieważ go wyłączyłem, ale tak miej więcej wyglądało.
Attachments
Przechwytywanie2.PNG
Przechwytywanie2.PNG (47.68 KiB) Viewed 1460 times
User avatar
Duch__
Posts: 367
Joined: Wed Aug 24, 2016 7:26 pm
Location: Opole

Thu Apr 12, 2018 10:00 pm

Czy jest szansa na wprowadzenie opcji do rolet "zasłoń częściowo" z poziomu harmonogramu? Przykładowo mamy piękny poranek z pełnym otwarciem okien, ale w południe słońce za bardzo wali przez okno i żeby zamknąć troszkę rolety, przed wieczorem żeby za ciemno nie było w pokoju to znów troszkę do góry opcją otwórz częściowo.
Aktualnie zainstalowane na budowie: 8x SRW-01, 1x ROW-02, SUPLA BUTTON V2.0, 1x YUNSHAN (jako dzwonek),16 x DS na ESP (GUI) by MŁA ;).
flowerek
Posts: 53
Joined: Tue Mar 06, 2018 2:24 pm

Fri Apr 13, 2018 7:54 am

w harmonogramach masz "odsłoń częściowo" wiec żeby zasłonić częściowo robisz tak samo tyle ze % ustawiasz jako 100-% odsłonięcia
czyli ustawiasz sobie ręcznie roletę na taki poziom jak chcesz mieć i sprawdzasz w aplikacji ile to % pokazuje - np. pokazuje 40%

wiec robisz sobie haromonogram odsłoń częściowo 60% (100-40)

u mnie działa :)
Kamus125
Posts: 8
Joined: Sat Feb 17, 2018 8:19 am

Mon Apr 16, 2018 10:03 pm

Witam
Czy jest możliwość zapisania więcej niż 20 harmonogramów?
iborkim
Posts: 21
Joined: Sat Jun 11, 2016 10:59 am

Tue Apr 17, 2018 9:21 am

Jest możliwość wykonywania harmonogramu co drugi tydzień?
User avatar
fracz
Posts: 1126
Joined: Fri Oct 28, 2016 10:56 pm
Location: Rybna

Tue Apr 17, 2018 9:55 am

Aktualnie nie. Być może to umożliwi takie zastosowanie.
k0b3
Posts: 5
Joined: Fri Sep 07, 2018 6:33 pm

Fri Sep 07, 2018 6:39 pm

Witajcie.

Jestem tu nowy dlatego chciałem się przywitać. Od razu mam pytanie odnośnie harmonogramów. Próbowałem je konfigurować i niestety dają się zapisać natomiast nie przełączają przekaźnika w urządzeniu wykonawczym. Urządzenie wykonawcze to Zamel Supla ROW-01. Z poziomu aplikacji telefonicznej włączanie i wyłączanie oświetlenia chodzi natomiast po wpisaniu harmonogramów w Cloud nie działają. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Kuba

Załączam jeszcze zrzuty ekranu do włączenia o 19.15 w każdy dzień tygodnia i wyłączenia o 23.30 również w każdy dzień tygodnia.
Attachments
off.jpg
off.jpg (156.99 KiB) Viewed 762 times
on.jpg
on.jpg (163.37 KiB) Viewed 762 times
Post Reply