Nie. Jest WŁĄCZONA - według instrukcji. https://youtu.be/LAVQ5QERLCk?t=426
"usuwamy je i upewniamy się, że rejestracja urządzeń jest włączona"
Witam,forest_44 pisze: ↑pt lip 23, 2021 7:46 amNie. Jest WŁĄCZONA - według instrukcji. https://youtu.be/LAVQ5QERLCk?t=426
"usuwamy je i upewniamy się, że rejestracja urządzeń jest włączona"
To czy urządzenie się zaktualizuje w cloud po zmianie w konfiguracji zależne jest od kilku czynników. Jeśli w konfiguracji dodaliśmy lub zmieniliśmy jakiś kanał a GUID pozostał taki sam, to urządzenie się nie zaktualizuje ze względu na konflikt kanałów. W takiej sytuacji pozostaje usunięcie urządzenia z clouda i ponowna rejestracja. Jeśli zmieniliśmy GUID to urządzenie się zarejestruje jako nowe (o ile jest włączona rejestracja) a stare trzeba usunąć.jaku2k pisze: ↑pt lip 23, 2021 7:50 am Witam,
to, że urządzenie się pojawia jest normalnym zachowaniem. Pamięta ono dane do Twojego Clouda i po prostu się ponownie w nim rejestruje. W poradniku przedstawiłem trochę starszą metodę - kiedyś, po zmianie ustawień urządzenia bez usuwania jego dotychczasowej "wersji" sprzęt potrafił się nie rejestrować. Z tego co widzę, obecnie nie trzeba usuwać urządzenia - nawet, jak się zmieni jego nazwa, to Cloud ją odświeży. Metoda z usuwaniem jest - z tego co wiem - nadal zalecana.