CLOUD v2.3 BETA

pawel1986
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 09, 2018 3:22 pm

Cześć, pytanko czy Google Home już działa? ;) wszystkim Spokojnych Świąt!!!
0xFF
Posty: 308
Rejestracja: sob lut 20, 2016 8:54 pm

nie
pawel1986
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 09, 2018 3:22 pm

A jakieś info kiedy może to ruszy? - był by to mega prezent na Święta!
Z góry dzięki za info :)
soren
Posty: 164
Rejestracja: pn cze 04, 2018 7:36 am

Też przyłączam sie do pytania czy do 15 stycznia gdzie są spore szanse że głośnik google przemówi po polsku supla będzie działać z google home. Zdaje sobie sprawę że to pewna forma ponaglania ale kupiłem głośniki home mini i teraz czekam jak dziecko :P
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

soren pisze: pn gru 24, 2018 8:52 pm Też przyłączam sie do pytania czy do 15 stycznia gdzie są spore szanse że głośnik google przemówi po polsku supla będzie działać z google home. Zdaje sobie sprawę że to pewna forma ponaglania ale kupiłem głośniki home mini i teraz czekam jak dziecko :P
Będzie działać jeszcze w tym roku (raczej). Musimy skończyć migrację infrastruktury. Mamy kilka niespodzianek, które jeszcze musimy ogarnąć,
pawel1986
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 09, 2018 3:22 pm

Super wiadomość!!! 3mam kciuki z całych sił!!!
wsosniak
Posty: 718
Rejestracja: sob cze 02, 2018 8:02 am

pzygmunt pisze: ndz gru 23, 2018 2:26 pm
wsosniak pisze: ndz gru 23, 2018 2:19 pm
wsosniak pisze: ndz gru 23, 2018 2:04 pm svr16 tez .
Zmieniłem dla kilku kanałów ikonki w cloud . Podczas zmiany wszystko przebiegło ok , a po godzinie wszedłem do cloud i widze puste ikony (patrz załącznik) - może to jeszcze nie czas na zmianę tych ikonek w cloud ?
Zauważyłem : godzinę temu, jak wywołałem cloud.supla.org (pokazało się :wersja 2.2) to wtedy przekierowało mnie na stronę svr16.supla.org i zobaczyłem ver 2.3. Dodałem te ikonki i było ok .

Teraz jak wywołuje cloud.supla.org to od razu zgłasza się ver2.3 ale po zalogowaniu jest ten problem z tymi ikonkami . Ja wywołam wprost stronę svr16.supla.org to te ikonki widzę poprawnie
Dzięki za info. Sprawdzamy....
u mnie na cloud.supla.org widzę juz ikonki, mogę je również zmieniać
mihu
Posty: 159
Rejestracja: śr lut 28, 2018 6:00 pm

u mnie na svr9 po przejściu na cloud 2.3 wyłączają mi się hormonogramy w ciągu doby
jak włącze to na drugi dzień mam z 25 hormonogramów 16 wyłączone, na 2,2 do tej pory było ok
pan_lojas
Posty: 3
Rejestracja: śr lis 08, 2017 4:20 pm

Cześć,

Dzisiaj zauważyłem taki błąd. Podczas niepoprawnego logowania do cloud.supla.org otrzymałem maila z informacją jak poniżej:

"The IP used for login is: 145.239.89.44"

zamiast mojego źródłowego IP dostałem adres, który przynależy do infrastruktury SUPLA.

nslookup srv8.supla.org
Server: google-public-dns-a.google.com
Address: 8.8.8.8

Name: srv8.supla.org
Address: 145.239.89.44
pawel1986
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 09, 2018 3:22 pm

Potwierdzam jest delikatny błąd :)

"Witaj!,

Otrzymujesz tą informację w związku z nieudaną próbą logowania do SUPLA-CLOUD przy użyciu Twojego adresu email.

Próba logowania nastąpiła z adresu IP: 92.222.74.127 (po wrzuceniu tego IP w przeglądarkę przerzuca do strony: https://cloud.supla.org/login)

Czyli wychodzi na to że to IP Serwera Supla a nie IP z którego nastąpiła próba logowania


Możesz zignorować tą informację jeżeli to Ty wprowadziłeś(aś) błędne hasło.
Jeśli masz wątpliwości lub pytania możesz się z nami skontaktować pisząc na adres security@supla.org

Z poważaniem,
Zespół SUPLA.ORG"


ALE SAM PROCES OSTRZEGANIA O NIEAUTORYZOWANEJ AUTENTYFIKACJI DZIAŁA JAK NAJLEPIEJ :) Mail spada w mgnieniu oka :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „CLOUD”