V2.3 opóźnienia...

Awatar użytkownika
wojtas567
Posty: 1827
Rejestracja: ndz kwie 03, 2016 7:16 pm
Lokalizacja: Olsztyn

wt kwie 30, 2019 8:50 pm

A jam mam tak?
Załączniki
Screenshot_20190430-224746.png
Screenshot_20190430-224746.png (100 KiB) Przejrzano 444 razy
Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
makrz
Posty: 298
Rejestracja: wt lis 27, 2018 1:43 pm
Lokalizacja: Opole

wt kwie 30, 2019 8:56 pm

wojtas567 pisze:
wt kwie 30, 2019 8:50 pm
A jam mam tak?
Przestaw na 30 dni. U mnie po tym zabiegu się pokazały wykresy.
Awatar użytkownika
wojtas567
Posty: 1827
Rejestracja: ndz kwie 03, 2016 7:16 pm
Lokalizacja: Olsztyn

wt kwie 30, 2019 8:58 pm

No właśnie chyba zaczęły się pojawiać jeden już mam :)
Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
makrz
Posty: 298
Rejestracja: wt lis 27, 2018 1:43 pm
Lokalizacja: Opole

wt kwie 30, 2019 8:58 pm

Tak, ale startuje maksymalnie rozciągnięty, moim zdaniem powinien zawierać widoczne 24 godziny w jednym ekranie, z możliwością uszczegółowienia, ale oczywiście to tylko moje zdanie...
Też bym tak wolał.
procekms89
Posty: 72
Rejestracja: czw cze 28, 2018 4:21 am

śr maja 01, 2019 8:47 am

a gdzie jest link do najnowszej wersji?
cino111
Posty: 710
Rejestracja: pn maja 07, 2018 8:00 pm

śr maja 01, 2019 8:50 am

Na drugiej stronie. Wersja jest podmieniana pod tym samym linkiem.
Awatar użytkownika
QLQ
Posty: 973
Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 9:13 am
Lokalizacja: Koszalin

śr maja 01, 2019 9:26 am

U mnie na S5 i S7 działa poprawnie . Apka pobrana wczoraj 30-04-2019 około 20.00. Wykresy faktycznie dziwnie długo się ładują. Ale to może dlatego że historia jest w niektórych od 2017 roku. Właśnie loguję się na Clouda aby ją wyczyścić. Zobaczę co z tego wyjdzie.
skutacz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 11, 2018 6:15 am
Kontaktowanie:

śr maja 01, 2019 10:22 am

Screenshot_20190501-121503_SUPLA.jpg
Screenshot_20190501-121503_SUPLA.jpg (168.22 KiB) Przejrzano 355 razy
u mnie jakieś braki w wykresie czy ktoś też tak ma? Na skryptach jest ok.
Załączniki
Screenshot_20190501-121427_Chrome.jpg
Screenshot_20190501-121427_Chrome.jpg (232.43 KiB) Przejrzano 355 razy
Usługi druku 3d
www.custom.com.pl
Awatar użytkownika
Lector
Posty: 473
Rejestracja: pt lis 17, 2017 2:26 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

śr maja 01, 2019 10:32 am

Też mi rwie, ale myślałem że to przez zrywanie połączenia.
Moduł świeży od kilku dni i jeszcze nie miałem czasu zaobserwować aby był off-line.
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2218
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

śr maja 01, 2019 10:37 am

QLQ pisze:
śr maja 01, 2019 9:26 am
Właśnie loguję się na Clouda aby ją wyczyścić. Zobaczę co z tego wyjdzie.
Ja też wyczyściłem i zadziałało ;)
Moduł pracuje od początku wersji 2.0, więc miał śmietnik niemały...
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
ODPOWIEDZ