V2.3 opóźnienia...

User avatar
wojtas567
Posts: 1645
Joined: Sun Apr 03, 2016 7:16 pm
Location: Olsztyn

Tue Apr 30, 2019 8:50 pm

A jam mam tak?
Attachments
Screenshot_20190430-224746.png
Screenshot_20190430-224746.png (100 KiB) Viewed 242 times
Pozdrawiam
Wojtek
User avatar
makrz
Posts: 118
Joined: Tue Nov 27, 2018 1:43 pm
Location: Opole

Tue Apr 30, 2019 8:56 pm

wojtas567 wrote:
Tue Apr 30, 2019 8:50 pm
A jam mam tak?
Przestaw na 30 dni. U mnie po tym zabiegu się pokazały wykresy.
User avatar
wojtas567
Posts: 1645
Joined: Sun Apr 03, 2016 7:16 pm
Location: Olsztyn

Tue Apr 30, 2019 8:58 pm

No właśnie chyba zaczęły się pojawiać jeden już mam :)
Pozdrawiam
Wojtek
User avatar
makrz
Posts: 118
Joined: Tue Nov 27, 2018 1:43 pm
Location: Opole

Tue Apr 30, 2019 8:58 pm

Tak, ale startuje maksymalnie rozciągnięty, moim zdaniem powinien zawierać widoczne 24 godziny w jednym ekranie, z możliwością uszczegółowienia, ale oczywiście to tylko moje zdanie...
Też bym tak wolał.
procekms89
Posts: 65
Joined: Thu Jun 28, 2018 4:21 am

Wed May 01, 2019 8:47 am

a gdzie jest link do najnowszej wersji?
cino111
Posts: 474
Joined: Mon May 07, 2018 8:00 pm

Wed May 01, 2019 8:50 am

Na drugiej stronie. Wersja jest podmieniana pod tym samym linkiem.
User avatar
QLQ
Posts: 668
Joined: Sun Sep 03, 2017 9:13 am
Location: Koszalin

Wed May 01, 2019 9:26 am

U mnie na S5 i S7 działa poprawnie . Apka pobrana wczoraj 30-04-2019 około 20.00. Wykresy faktycznie dziwnie długo się ładują. Ale to może dlatego że historia jest w niektórych od 2017 roku. Właśnie loguję się na Clouda aby ją wyczyścić. Zobaczę co z tego wyjdzie.
skutacz
Posts: 9
Joined: Sun Feb 11, 2018 6:15 am

Wed May 01, 2019 10:22 am

Screenshot_20190501-121503_SUPLA.jpg
Screenshot_20190501-121503_SUPLA.jpg (168.22 KiB) Viewed 153 times
u mnie jakieś braki w wykresie czy ktoś też tak ma? Na skryptach jest ok.
Attachments
Screenshot_20190501-121427_Chrome.jpg
Screenshot_20190501-121427_Chrome.jpg (232.43 KiB) Viewed 153 times
User avatar
Lector
Posts: 428
Joined: Fri Nov 17, 2017 2:26 pm
Location: Poznań
Contact:

Wed May 01, 2019 10:32 am

Też mi rwie, ale myślałem że to przez zrywanie połączenia.
Moduł świeży od kilku dni i jeszcze nie miałem czasu zaobserwować aby był off-line.
User avatar
slawek
Posts: 2185
Joined: Mon Mar 14, 2016 11:48 pm
Location: Biała Podlaska

Wed May 01, 2019 10:37 am

QLQ wrote:
Wed May 01, 2019 9:26 am
Właśnie loguję się na Clouda aby ją wyczyścić. Zobaczę co z tego wyjdzie.
Ja też wyczyściłem i zadziałało ;)
Moduł pracuje od początku wersji 2.0, więc miał śmietnik niemały...
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
Post Reply