Problem z apką

Awatar użytkownika
YoMan
Posty: 2208
Rejestracja: czw kwie 30, 2020 5:18 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Cześć,

po ustawieniu czasu domknięcia rolety w cloudzie -> w apce supli wszystko mi zniknęło - pusty ekran (brak urządzeń, brak grup). Ktoś tak ma/miał? Jak naprawić?
SUPLA∞ od kolegi @lesny8 działa bez problemów

(Samsung Galaxy S20)
abc
abc
2021-09-03 01.42.43.jpg (54.68 KiB) Przejrzano 1255 razy
YoMan
________________________________________
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023 ;)
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Sprawdź czy w oficjalnej apce też tak masz.
Awatar użytkownika
lesny8
Posty: 2802
Rejestracja: pn gru 11, 2017 9:43 pm

Z tego co kolega napisał to właśnie w oficjalnej tak ma :roll:
Sprawdź od strony Cloud czy nie zmieniłeś dla smartfona identyfikatora dostępu??
Próbowałeś ubijać apkę i czyścić cache?
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Aaa rzeczywiście coś źle przeczytałem. Mogę się podłączyć do Twojego konta ? Wyślij adres na priva-a.
Awatar użytkownika
YoMan
Posty: 2208
Rejestracja: czw kwie 30, 2020 5:18 pm
Lokalizacja: Częstochowa

pzygmunt pisze: pt wrz 03, 2021 8:44 am Aaa rzeczywiście coś źle przeczytałem. Mogę się podłączyć do Twojego konta ? Wyślij adres na priva-a.
qrcze .. opisałem problem a potem się nie odezwałem ... jak buc ... sory

Po prostu po kilku godzinach zadziałało, nie wiem dlaczego, i już potem zapomniałem napisać. Dzięki za (potencjalne) wsparcie.
YoMan
________________________________________
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023 ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Android”