Problem z uruchomieniem aplikacji

adamus
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 10, 2019 6:06 pm

Witam wszystkich, jak w temacie mam problem po wymianie telefonu z iPhone SE na iPhone 8 i kopi z SE do nowego nie może uruchomić się aplikacja ciagle pojawia się łączenie. Proszę o poradę jak to ugryźć bo brak zdalny sterowania gniazdkami dobija mnie 😁.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Wejdź w ustawienia. Wyłącz zaawansowane. Usuń adres email. Wpisz go ponownie.
Jeśli to nie pomoże wyłącz WiFi i sprawdź czy się łączy przez GSM-a.
adamus
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 10, 2019 6:06 pm

Nic to nie daje w kompie na stronie supla zmieniłem hasło identyfikator i tez nic, nie wiem czy powinienem dodać nowy telefon ale gdzie bo w kompie nic takiego nie widzę.
adamus
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 10, 2019 6:06 pm

Udało się. Usunąłem aplikacje z telefonu i chmury i od nowa pobrałem i działa. Przepraszam za kłopot ale może komuś się przyda dla potomnych.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Na pewno wyłączyłeś ustawienia zaawansowane ?
Na pewno usunąłeś email ?
Na pewno wprowadziłeś go ponownie ?
Używasz najnowszej wersji aplikacji ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „iOS”