SUPLA Scripts

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18285
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

To może być problem braku urządzeń na koncie choć komunikat sugeruje coś innego.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18285
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Zrobiłem eksperyment. Założyłem puste konto. Przy próbie połączenia z supla.fracz.com pojawił się identyczny błąd.
Po dodaniu pierwszego urządzenia i ponownej próbie połączenia kont problem już nie wystąpił.
Wniosek.
Błąd wynika z braku urządzeń choć jego treść mówi zupełnie coś innego.
Awatar użytkownika
akszyn
Posty: 180
Rejestracja: śr maja 22, 2019 2:40 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Czy w supla jest możliwość sczytania stanu diody LED aby móc w supli sprawdzić czy jest urządzenie x jest włączone czy nie, np za pomocą diody LED na obudowie czy to bezpośrednio czy to przypisując ja jako przycisk mono stabilny i dopiero wtedy sczytać stan
Ostatnio zmieniony pn cze 10, 2019 5:51 pm przez akszyn, łącznie zmieniany 4 razy.
Supla na pokładzie wemosa D1 mini z relay shield (gate Zybiego)z DS18B20 + sonoff basic (domyślny soft) + broadlink RM mini 3 + Philips hue white z bridge v1 + LoraTap (RF 433) z kinetycznym przełącznikiem + ai-speaker Dev1 i Dev3
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

pzygmunt pisze: śr cze 05, 2019 7:05 am Zrobiłem eksperyment. Założyłem puste konto. Przy próbie połączenia z supla.fracz.com pojawił się identyczny błąd.
Po dodaniu pierwszego urządzenia i ponownej próbie połączenia kont problem już nie wystąpił.
Wniosek.
Błąd wynika z braku urządzeń choć jego treść mówi zupełnie coś innego.
Dzięki za test. Zajmę się ;-) https://github.com/fracz/supla-scripts/issues/44
szym3k
Posty: 268
Rejestracja: pn maja 15, 2017 10:32 am

@fracz

Jest możliwość zmiany ip i portu serwera na już istniejącym koncie w skryptach, bo nigdzie nie widzę :(?
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Zakładając że dane clouda też przeniosłeś w inne miejsce i nie zmienił się twój identyfikator użytkownika po stronie clouda, powinno zadziałać zalogowanie się za pomocą tokenu.

Jeśli dane w cloudzie natomiast są nowe, nie jest możliwa taka migracja.
szym3k
Posty: 268
Rejestracja: pn maja 15, 2017 10:32 am

Zmienił się tylko port clouda, miałem jeszcze użytkownika dodanego za pomocą starej metody czyli przepisanie z danych z RESTful API, nie chce mi się wszystkich powiadomień i scen ustawiać na nowo :(
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Spróbuj zalogować się tokenem i zobacz czy przed logowaniem ogarnie że już masz konto. Powinno
szym3k
Posty: 268
Rejestracja: pn maja 15, 2017 10:32 am

Kod: Zaznacz cały

Token wystawiony przez XyZ dla użytkownika XyZ

Nie posiadasz jeszcze konta w SUPLA Scripts.

Aby nie podawać za każdym razem tokena dostępu, ustal swoją nazwę użytkownika i hasło dla konta w SUPLA Scripts. 
Niestety :(, próbowałem już tak wcześniej, tworzy nowe konto.
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Przywróć stary port, zaloguj się za pomocą tokenu, zmień port na ten który chcesz, zaloguj się za pomocą tokenu.
Zablokowany

Wróć do „SUPLA Scripts”