SUPLA Scripts

User avatar
pzygmunt
Posts: 5779
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Tue Jun 04, 2019 7:19 pm

To może być problem braku urządzeń na koncie choć komunikat sugeruje coś innego.
User avatar
pzygmunt
Posts: 5779
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Wed Jun 05, 2019 7:05 am

Zrobiłem eksperyment. Założyłem puste konto. Przy próbie połączenia z supla.fracz.com pojawił się identyczny błąd.
Po dodaniu pierwszego urządzenia i ponownej próbie połączenia kont problem już nie wystąpił.
Wniosek.
Błąd wynika z braku urządzeń choć jego treść mówi zupełnie coś innego.
User avatar
akszyn
Posts: 27
Joined: Wed May 22, 2019 2:40 pm
Location: Szczecin
Contact:

Wed Jun 05, 2019 10:10 am

Czy w supla jest możliwość sczytania stanu diody LED aby móc w supli sprawdzić czy jest urządzenie x jest włączone czy nie, np za pomocą diody LED na obudowie czy to bezpośrednio czy to przypisując ja jako przycisk mono stabilny i dopiero wtedy sczytać stan
Last edited by akszyn on Mon Jun 10, 2019 5:51 pm, edited 4 times in total.
proszę o instrukcje jak dla chłopa z pola lub dziecka z przedszkola czyli krok po kroku prowadząc za rączkę gdyż dopiero zaczynam zabawę z programowaniem supli a nie chce zepsuć czegoś wiec proszę o wyrozumiałość
User avatar
fracz
Posts: 1455
Joined: Fri Oct 28, 2016 10:56 pm
Location: Rybna

Wed Jun 05, 2019 11:34 am

pzygmunt wrote:
Wed Jun 05, 2019 7:05 am
Zrobiłem eksperyment. Założyłem puste konto. Przy próbie połączenia z supla.fracz.com pojawił się identyczny błąd.
Po dodaniu pierwszego urządzenia i ponownej próbie połączenia kont problem już nie wystąpił.
Wniosek.
Błąd wynika z braku urządzeń choć jego treść mówi zupełnie coś innego.
Dzięki za test. Zajmę się ;-) https://github.com/fracz/supla-scripts/issues/44
szym3k
Posts: 111
Joined: Mon May 15, 2017 10:32 am

Wed Jun 05, 2019 12:22 pm

@fracz

Jest możliwość zmiany ip i portu serwera na już istniejącym koncie w skryptach, bo nigdzie nie widzę :(?
User avatar
fracz
Posts: 1455
Joined: Fri Oct 28, 2016 10:56 pm
Location: Rybna

Wed Jun 05, 2019 6:04 pm

Zakładając że dane clouda też przeniosłeś w inne miejsce i nie zmienił się twój identyfikator użytkownika po stronie clouda, powinno zadziałać zalogowanie się za pomocą tokenu.

Jeśli dane w cloudzie natomiast są nowe, nie jest możliwa taka migracja.
szym3k
Posts: 111
Joined: Mon May 15, 2017 10:32 am

Wed Jun 05, 2019 6:23 pm

Zmienił się tylko port clouda, miałem jeszcze użytkownika dodanego za pomocą starej metody czyli przepisanie z danych z RESTful API, nie chce mi się wszystkich powiadomień i scen ustawiać na nowo :(
User avatar
fracz
Posts: 1455
Joined: Fri Oct 28, 2016 10:56 pm
Location: Rybna

Wed Jun 05, 2019 6:32 pm

Spróbuj zalogować się tokenem i zobacz czy przed logowaniem ogarnie że już masz konto. Powinno
szym3k
Posts: 111
Joined: Mon May 15, 2017 10:32 am

Wed Jun 05, 2019 6:42 pm

Code: Select all

Token wystawiony przez XyZ dla użytkownika XyZ

Nie posiadasz jeszcze konta w SUPLA Scripts.

Aby nie podawać za każdym razem tokena dostępu, ustal swoją nazwę użytkownika i hasło dla konta w SUPLA Scripts. 
Niestety :(, próbowałem już tak wcześniej, tworzy nowe konto.
User avatar
fracz
Posts: 1455
Joined: Fri Oct 28, 2016 10:56 pm
Location: Rybna

Thu Jun 06, 2019 1:52 pm

Przywróć stary port, zaloguj się za pomocą tokenu, zmień port na ten który chcesz, zaloguj się za pomocą tokenu.
Post Reply