sonoff mini instalacja

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Odłącz wszystko. Zostaw tylko jedno urządzenie i obserwuj. Zwróć uwagę na moment wystąpienia problemu. Może w tym momencie, ktoś przychodzi do domu z jakimś urządzeniem, które powoduje konflikt z innymi. Albo ktoś coś włączył. Nic samo się nie dzieje.
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

wojtas567 pisze: pn sty 27, 2020 5:19 pm To może zrób inaczej, jeżeli masz telefon na którym możesz zrobić hotspota ale na dłuższy czas i ten jeden moduł podepnij pod tą sieć wifi.
witam.

urządzenie ROW było dodane z IP nie z svr, ktoś zaproponował żeby wrócić do svr. i teraz wywaliło mi już 3 urządzenia ROW, łączą się godzinę i już się pewnie nie połączą, nie mam pomysłu na to
ktoś pisze że router do niczego, ktoś pisze że dostawca do niczego ale internet śmiga wifi też a supla - wtopa
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

pzygmunt pisze: pn sty 27, 2020 5:29 pm Odłącz wszystko. Zostaw tylko jedno urządzenie i obserwuj. Zwróć uwagę na moment wystąpienia problemu. Może w tym momencie, ktoś przychodzi do domu z jakimś urządzeniem, które powoduje konflikt z innymi. Albo ktoś coś włączył. Nic samo się nie dzieje.
tz. że jak mam suple to resztę urządzeń do kosza !!!!
nie dziw się że już mnie to rozpie…...
raz działa przez 2 dni i jest ok, raz rozłączy urządzenie 1 i 3 raz 2 ; 5 i 7, nie mam zasady, może masz konkretny przepis np.

router model ……
dostawca internetu…..
maksymalna ilość użytkowników (supla, telefon, komputer itp.)
co jeszcze …..
dla mnie to nie jest normalne
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

np. dziś rano ok, nikogo nie ma w domu - a więc nikt nowy się nie pojawił a jeden ROW jak padła to na do teraz nie umie ruszyć
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

może udostępnię ci suple i sam zobaczysz jaki cuda się dzieją,
elmaya
Posty: 1482
Rejestracja: śr cze 27, 2018 5:48 pm
Lokalizacja: El Saucejo - Sevilla

I remember having a similar problem
It was caused by a module with power supply problems
the module itself connected but interfered with others
you should try to physically disconnect the modules one by one (starting with the oldest ones) as soon as you disconnect the one that is defective the others will connect immediately
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

Jasne
Sam montaż do puszek był zajebisty
A teraz mam po sztuce sprawdzać
Dzięki
Chyba to spakuje i ZAMELOWI. wyślę
Maniek913
Posty: 491
Rejestracja: czw lut 22, 2018 9:46 pm

leszcz70 pisze: pn sty 27, 2020 7:49 am witam.

wczoraj mój kolega z większym doświadczeniem zadziałał coś z ruterem , siecią itp. wszystko ruszyło działało i nadal działa, tylko rano koło 8 rozłączył się jeden ROW - akurat wcześniej zawsze od tego zaczynał się cały problem, nadal jest rozłączony (2xROW-01, maja zapisane IP nie svr)
czy może być taki problem - aktualnie, że to urządzenie jest w jakiś sposób uszkodzone???
Może odłącz właśnie ten jeden :?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Tylko to zapewnie nie jest problem Zamel-a.
Obecnie jest online kilkadziesiąt tysięcy urządzeń. Jeśli się pojawiały problemy to były to:

Problem z DNS
Problem z routerem
Problem z konfiguracją Sieci
Konflikty w sieci
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

Rozumie ze bronisz swojego interesu ale w takim razie gdzie szukać wsparcia technicznego
Przy zakupie nikt nie wspominał o routerze o dostawcy o .... tym wszystkim co piszesz
Nie każdy jest takim bystrzakiem
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sonoff Basic”