sonoff mini instalacja
Odłącz wszystko. Zostaw tylko jedno urządzenie i obserwuj. Zwróć uwagę na moment wystąpienia problemu. Może w tym momencie, ktoś przychodzi do domu z jakimś urządzeniem, które powoduje konflikt z innymi. Albo ktoś coś włączył. Nic samo się nie dzieje.
witam.
urządzenie ROW było dodane z IP nie z svr, ktoś zaproponował żeby wrócić do svr. i teraz wywaliło mi już 3 urządzenia ROW, łączą się godzinę i już się pewnie nie połączą, nie mam pomysłu na to
ktoś pisze że router do niczego, ktoś pisze że dostawca do niczego ale internet śmiga wifi też a supla - wtopa
tz. że jak mam suple to resztę urządzeń do kosza !!!!
nie dziw się że już mnie to rozpie…...
raz działa przez 2 dni i jest ok, raz rozłączy urządzenie 1 i 3 raz 2 ; 5 i 7, nie mam zasady, może masz konkretny przepis np.
router model ……
dostawca internetu…..
maksymalna ilość użytkowników (supla, telefon, komputer itp.)
co jeszcze …..
dla mnie to nie jest normalne
np. dziś rano ok, nikogo nie ma w domu - a więc nikt nowy się nie pojawił a jeden ROW jak padła to na do teraz nie umie ruszyć
może udostępnię ci suple i sam zobaczysz jaki cuda się dzieją,
I remember having a similar problem
It was caused by a module with power supply problems
the module itself connected but interfered with others
you should try to physically disconnect the modules one by one (starting with the oldest ones) as soon as you disconnect the one that is defective the others will connect immediately
It was caused by a module with power supply problems
the module itself connected but interfered with others
you should try to physically disconnect the modules one by one (starting with the oldest ones) as soon as you disconnect the one that is defective the others will connect immediately
Jasne
Sam montaż do puszek był zajebisty
A teraz mam po sztuce sprawdzać
Dzięki
Chyba to spakuje i ZAMELOWI. wyślę
Sam montaż do puszek był zajebisty
A teraz mam po sztuce sprawdzać
Dzięki
Chyba to spakuje i ZAMELOWI. wyślę
Może odłącz właśnie ten jedenleszcz70 pisze: ↑pn sty 27, 2020 7:49 am witam.
wczoraj mój kolega z większym doświadczeniem zadziałał coś z ruterem , siecią itp. wszystko ruszyło działało i nadal działa, tylko rano koło 8 rozłączył się jeden ROW - akurat wcześniej zawsze od tego zaczynał się cały problem, nadal jest rozłączony (2xROW-01, maja zapisane IP nie svr)
czy może być taki problem - aktualnie, że to urządzenie jest w jakiś sposób uszkodzone???
Tylko to zapewnie nie jest problem Zamel-a.
Obecnie jest online kilkadziesiąt tysięcy urządzeń. Jeśli się pojawiały problemy to były to:
Problem z DNS
Problem z routerem
Problem z konfiguracją Sieci
Konflikty w sieci
Obecnie jest online kilkadziesiąt tysięcy urządzeń. Jeśli się pojawiały problemy to były to:
Problem z DNS
Problem z routerem
Problem z konfiguracją Sieci
Konflikty w sieci
Rozumie ze bronisz swojego interesu ale w takim razie gdzie szukać wsparcia technicznego
Przy zakupie nikt nie wspominał o routerze o dostawcy o .... tym wszystkim co piszesz
Nie każdy jest takim bystrzakiem
Przy zakupie nikt nie wspominał o routerze o dostawcy o .... tym wszystkim co piszesz
Nie każdy jest takim bystrzakiem