sonoff mini instalacja

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Możesz przełączyć w tryb konfiguracji bez wyjmowania z puszki tak jak na tym filmiku.
https://www.youtube.com/watch?v=al6R-Q65aP4

Mi to wygląda na problem z Twoją siecią jeśli zaraz po rozłączeniu wszystkich zaczynają się problemy.
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Zgadzam się z Przemkiem, że to problem z siecią. Proponowałbym zacząć od poprawnego skonfigurowania dostępu do Internetu. Jeśli masz jakiegoś znajomego speca, to poproś aby zerknął na Twoją konfigurację. Jeśli nie, to napisz:

1. Jaki dostawca i jaka usługa?
2. Sprzęt dostawcy (router) i czy na 100% skonfigurowany w trybie bridge?
3. Twój router (model, konfiguracja).
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

I bardzo ważna kwestia. Jeśli Twój dostawca to UPC, to przed przełączeniem routera UPC w tryb bridge należy wyłączyć w tym routerze Wi-Fi na częstotliwości 2.4 i 5 GHz. Dopiero wtedy trzeba przełączyć router w tryb mostu. Port WAN swojego routera (Archer) podłączasz do pierwszego portu LAN urządzenia UPC. Na porcie WAN swojego routera powinieneś mieć publiczny adres IP nadany przez UPC.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

witam.

wczoraj mój kolega z większym doświadczeniem zadziałał coś z ruterem , siecią itp. wszystko ruszyło działało i nadal działa, tylko rano koło 8 rozłączył się jeden ROW - akurat wcześniej zawsze od tego zaczynał się cały problem, nadal jest rozłączony (2xROW-01, maja zapisane IP nie svr)
czy może być taki problem - aktualnie, że to urządzenie jest w jakiś sposób uszkodzone???
Załączniki
supla 27_01.jpg
supla 27_01.jpg (336.8 KiB) Przejrzano 2975 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Odłącz wszystko od sieci. Zostaw włączony tylko ten ROW-01 co się nie chce połączyć. Nie restartuj go.
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

jak odłączyć resztę od sieci???
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Najlepiej byłoby odłączyć resztę urządzeń z zasilania (jeśli masz taką możliwość). Ewentualnie skonfiguruj im jakąś fikcyjną, nieistniejącą sieć Wi-Fi.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

tz. że każde urządzenie muszę odpalić jak do konfiguracji po to żeby sprawdzić te jedną sztukę,
wszystko działa sprawie już 24 godziny tylko ten jeden ROW-01
Awatar użytkownika
wojtas567
Posty: 2209
Rejestracja: ndz kwie 03, 2016 7:16 pm
Lokalizacja: Olsztyn

To może zrób inaczej, jeżeli masz telefon na którym możesz zrobić hotspota ale na dłuższy czas i ten jeden moduł podepnij pod tą sieć wifi.
Pozdrawiam
Wojtek
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am
Kontakt:

już mnie rozdu…….. czy ktoś może mi z tym pomóc - jestem z okolicy Strumienia pokryję koszty dojazdu i :"odpalenia" tego …… ale z gwarancją że będzie to działać
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sonoff Basic”