sonoff mini instalacja

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7643
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

wt gru 24, 2019 8:45 am

178.32.101.148
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am

czw sty 16, 2020 5:03 am

pzygmunt pisze:
wt gru 24, 2019 8:45 am
178.32.101.148
witam.
Zamieniłem sonoff mini na Zamel ROW-01, i jest lepie - sonoff reagował nawet na klaśnięcie w dłonie
zamieniłem router, jednocześnie wyłączyłem drugi (jeden jest na parterze, drugi na piętrze domu)
będę testował i mam pytanie, czy z powodu dwóch routerów mogłem mieć problem z "rozłączaniem"
Duch__
Posty: 683
Rejestracja: śr sie 24, 2016 7:26 pm
Lokalizacja: Opole

czw sty 16, 2020 7:39 am

Może mi umkneło. Jakie masz te routery? Jeśli TP-LINK-a to krzyż na drogę! Ja miałem u Siebie jednego TP-LINK-a WR841N i zauważyłem że nie radził sobie z większa ilością urządzeń niż 5 sztuk. Przy 8 modułach SRW-01 i dwóch laptopach oraz kilku urządzeniach pracujących na kablu, albo któryś z laptopów nie miał sieci, albo któraś z rolet, albo któryś z kabli. Uzyskiwanie DHCP po restarcie routera potrafiło trwać nawet 30 minut, zanim cała sieć się zestawiła. Wymiana routera na inny rozwiązała problem od strzału. W moim wypadku wybrałem MIKROTIK-a, ale jeśli nie jesteś biegły w sieciach to nawet go nie wybieraj (konfiguracja dla zaawansowanych).
Aktualnie w domu: 8xSRW-01, 1xROW-02, SUPLA BUTTON V3.4, 16xDS na ESP (GUI), Sonoff S20 jako kontroler CWU

Przydatne linki:
viewtopic.php?f=9&t=4160
search.php?keywords=
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am

sob sty 25, 2020 8:04 pm

pzygmunt pisze:
wt gru 24, 2019 8:45 am
178.32.101.148
witam
nie mam już koncepcji co robić, zamieniłem sonoff-y na oryginał ZAMEL ROW-01 - I dalej problem, nie zależnie od dnia i godziny co niektóre urządzenia rozłączają się i nie mogą się połączyć (różne)
a np. teraz działa bez problemu
łączą się ekspresowo
dostawca internetu wykonał zmiany na routerze jakie zalecił pracownik z Zamela
jak znam życie juto znowu to "padnie"
zapisywałem IP pobrałem najnowsze oprogramowanie do routera, podmieniłem router - co jeszcze.....
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7643
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob sty 25, 2020 8:09 pm

Co masz w last state w takim przypadku ? Może problem z DNS-em. Próbowałeś zmienić adres serwera na IP ?
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am

sob sty 25, 2020 8:31 pm

tak DNS google, dziś jeden ROW-01 USUNOŁEM, ten który się rozłączył, po godzinie na cloud, po zalogowaniu ROW pojawił się sam, mało tego wszystkie urządzenia były połączone????
i jak na razie są ok, od czego to zależy nie ma pojęcia co z tym robić
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7643
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob sty 25, 2020 10:09 pm

Zmień adres serwera na IP
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am

ndz sty 26, 2020 7:40 am

w każdym urządzeniu czy na próbę w ROW-01 - TUTAJ MAM NAJPROSTSZE DOJŚCIE, A TE NAJCZĘŚCIEJ SIĘ ROZŁĄCZAJĄ
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7643
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

ndz sty 26, 2020 9:30 am

Na próbę w ROW-01
leszcz70
Posty: 61
Rejestracja: pt maja 03, 2019 5:06 am

ndz sty 26, 2020 10:22 am

mam je usuną z cloud i ponownie zainstalować z IP
ODPOWIEDZ