odbiornik-wi-fi-dopuszkowy-1-kanalowy-zamel-supla-row-01- windows 7-modem huawei

Sterownik jednokanałowy
igielit
Posty: 11
Rejestracja: sob sie 25, 2018 7:55 am

Dzień dobry, witam na forum.

Chciałbym zapytać jak wygląda:

1. komunikacja (działanie i podłączenie, zwłaszcza co muszę zrobic na komputerze) tego odbiornika wifi z komputerem z systemem windows 7 i mobilnym internetem poprzez modem huawei (chodzi o to by porozumiewaly sie poprzez wifi)

2. komunikacja z telefonem android łaczącym sie poprzez wifi z internetem z komputera a wymienionym wyżej odbiornikiem wifi

Jestem laikiem, liczę na zrozumiałe odpowiedzi.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2465
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2465
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18333
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

1. W jakim zakresie mają się komunikować ? Jeżeli stwerowanie to dodatkowo musisz np uruchomić skrypty kolegi @fracz i wtedy sterujesz przez www.

2. Komunikacja w celu sterowania we wszystkich przypadkach wyglada tak:

ROW-01 <——> Serwer <—> smartfon/tablet/pc

Gdzie serwer może być u Ciebie w domu lub możesz użyć cloud.supla.org który działa w internecie.
igielit
Posty: 11
Rejestracja: sob sie 25, 2018 7:55 am

rozumiem że komputer z windowsem połączony z internetem przez modem mobilny słuzy jako serwer i pośredniczy w wymianie informacji i komunikuje sie z row-1 i przesyła informacje na wybrane smartfony/tablety