Row 01 problem
-
- Posty: 13
- Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:49 pm
Witam wszystkich mam problem z Row 01 działal poprawnie około pół roku( halogeny w podbitce i schody na zewnatrz ) wczoraj podpiolem jeszcze 5 lamp ogrodowych i tu problem za pierwszym razem się nie włączyło tylko za drugim miglo 3 lub 4 razy i teraz zero reakcji świeci na zielono dioda ale nie słychać tego psrtykniecia włącz wyłącz. Na zegarze astronomicznym świeci bez problemu wszystko proszę o pomoc.
Czy w aplikacji urządzenie jest online i czy można nim sterować ?
Może za duże obciążenie i przekaźnik się zapiekł ?
Może za duże obciążenie i przekaźnik się zapiekł ?
-
- Posty: 13
- Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:49 pm
Tak jest online w aplikacji sie zalacza i wylacza tsk jakby swiecilo to co trzeba zrobić z tym da sie to nsprawic?
Naprawić pewno się da zdejmij obudowę i pierwsze sprawdź miernikiem czy na przekaźnik (cewkę przekaźnika ) jest podawane napięcie w momencie załączania w supli.
Jeśli tak to musisz wymienić przekaźnik
Po wymianie już bezpośrednio do Row 01 nie podłączaj takiego obciążenia zrób to przez dodatkowy przekaźnik albo gotowy moduł
Jeśli tak to musisz wymienić przekaźnik
Po wymianie już bezpośrednio do Row 01 nie podłączaj takiego obciążenia zrób to przez dodatkowy przekaźnik albo gotowy moduł
-
- Posty: 13
- Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:49 pm
A jaki moduł czy przekaźnik?
Nie rozbieraj urządzenia. Jeżeli padł przekaźnik to spróbuj wysłać do Zamel-a. Może przyjmą na gwarancji.
Skoro działa automatyczne włączanie /wyłączanie to przekaźnik jest sprawny. On ma spory zapas na stykach, szybciej uszkodzisz ścieżki na płytce ROW.rafiks2006@o2.pl pisze: ↑ndz maja 26, 2019 6:57 am Na zegarze astronomicznym świeci bez problemu wszystko proszę o pomoc.
Najprościej sprawdź odłączając zestaw lampek które dodałeś czy będzie wszystko prawidłowo.
Pozdrawiam
Wojtek
Wojtek
Hej,
Mam kilka wniosków/pytań
1. Czy jak zmieniasz z aplikacji stan to słychać przekaźnik - jak klepie - bo jak nie to znaczy że się ugotował
2. Nie ma potrzeby żebyś otwierał - jak coś to wyślij to sprawdzimy co się stało
3. Z tego co piszesz stan zmienił się po podłączeniu ogrodu - oznacza to często albo zbyt duże obciążenie lub zwarcie (czasem się to zdarza) wtedy podłączenie dobrego nowego ROW-01 spowoduje że zdarzy się znów to samo
4. Jak coś pisz na priva z numerem telefonu to oddzwonię do Ciebie
Mam kilka wniosków/pytań
1. Czy jak zmieniasz z aplikacji stan to słychać przekaźnik - jak klepie - bo jak nie to znaczy że się ugotował
2. Nie ma potrzeby żebyś otwierał - jak coś to wyślij to sprawdzimy co się stało
3. Z tego co piszesz stan zmienił się po podłączeniu ogrodu - oznacza to często albo zbyt duże obciążenie lub zwarcie (czasem się to zdarza) wtedy podłączenie dobrego nowego ROW-01 spowoduje że zdarzy się znów to samo
4. Jak coś pisz na priva z numerem telefonu to oddzwonię do Ciebie
-
- Posty: 13
- Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:49 pm
Próbowałem nie załącza się niestety wyśle ta na gwarancję ale muszę kupić i tak nowe i teraz pytanie jak podepne nowa suple to stosować ten moduł zamel PEM-01?