rozłączone urządzenie
Wykonałem sobie w wakacje oświetlenie ogrodowe sterowane urządzeniem ZAMEL ROW-01. Wszystko uruchomiło się za pierwszym razem. Przez pierwszy miesiąc wszystko działało dobrze. Włączałem i wyłączałem sobie oświetlenie na ogrodzie przy pomocy aplikacji SUPLA w telefonie . Jakiś miesiąc temu po raz pierwszy po włączeniu aplikacji miałem czerwone kropeczki, które są sygnałem, że nie mogę sobie ani włączyć, ani wyłączyć oświetlenia ogrodowego. Po zalogowaniu się na https://cloud.supla.org pojawia się komunikat, że urządzenie jest rozłączone. Nie umiem sobie poradzić z tym problemem. Czekam czasem chwilę, a czasem kilka godzin i problem sam znika, ale jest to denerwujące, że nie mogę korzystać z urządzenia wtedy kiedy chce. Prozę o jakieś sugestię i pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Prawdopodobnie jest to wina Twojego routera.
Spróbuj na początku zaktualizować oprogramowanie w ROW-01 ( do 2.7.24 ).
Tam jest:
viewtopic.php?f=18&t=6962
Nie twierdzę, że to Ci pomoże ale ...
Spróbuj na początku zaktualizować oprogramowanie w ROW-01 ( do 2.7.24 ).
Tam jest:
viewtopic.php?f=18&t=6962
Nie twierdzę, że to Ci pomoże ale ...
Zacznij od aktualizacji ale stawiam na problemu z zasięgiem lub limitami w routerze.
To akturat nie o tą wersję chodzi. Po zalogowaniu musisz wejść w urządzenie aby sprawdzić jakie ma oprogramowanie.
viewtopic.php?f=23&t=6212
viewtopic.php?f=23&t=6212