Napęd do bramy Wiśniowski + Nice Wi-Fi - czujnik położenia

Sterowniki bramowe i osłonowe
User avatar
julekjulek
Posts: 29
Joined: Wed Apr 12, 2017 9:26 am

Wed Jul 18, 2018 7:22 am

Być może Twój router ma ustawiony automatyczny dobór kanałów i przełącza na najwyższy dostępny kanał, który jest poza zakresem urządzenia supli.
Jeśli tak jest, to ustaw ręcznie w routerze jakiś kanał z przedziału od 1 do 11.
Wybierz kanał, który jest wolny lub najmniej obłożony sieciami sąsiadów.

Pozdrawiam,
julek
Wszystko jest możliwe, ale na wszystko jest potrzebny czas ;)
User avatar
pzygmunt
Posts: 7077
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Wed Jul 18, 2018 9:09 am

Sk_uter wrote:
Tue Jul 17, 2018 10:10 pm
Witam ponownie,
Testuje sobie suple już pewien czas i już drugi raz mimo zasięgu WiFi to potrafi mi się zawiesić i tracić połączenie, muszę zrobić restart routera. Może potrzeba na routerze jakieś porty czy coś odblokować, aby tego uniknąć?
Pozdrawiam
Jak moduł straci połączenie przełącz go w tryb konfiguracji i sprawdź co masz w LAST_STATE.
Jak jest "Domain not found" to znaczy, że po jakimś czasie moduł sobie nie radzi z DNS-ami. (Już to u kilku użytkowników obserwowałem)

Jeżeli tak będzie to póki co rozwiązaniem jest zmiana adresu serwera na jego IP.
Sk_uter
Posts: 91
Joined: Tue Mar 13, 2018 1:52 pm

Wed Jul 18, 2018 9:30 am

Jak przełączyć go i jak sprawdzić te DNS?
User avatar
pzygmunt
Posts: 7077
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Wed Jul 18, 2018 9:34 am

Sk_uter wrote:
Wed Jul 18, 2018 9:30 am
Jak przełączyć go i jak sprawdzić te DNS?
Przytrzymujesz przycisk config na tyle długo (około 5-6 sek.) by dioda zaczęła szybko migać.
Następnie łączysz się z siecią WiFi o nazwie NICE-WIFI....
Na koniec otwierasz stronę http://192.168.4.1
Sk_uter
Posts: 91
Joined: Tue Mar 13, 2018 1:52 pm

Sun Aug 19, 2018 12:50 pm

Znowu rozłączyło z siecią, sprawdziłem status last_state i mam to co w załączniku
Attachments
Screenshot_20180819-143842_Chrome.jpg
Screenshot_20180819-143842_Chrome.jpg (268.15 KiB) Viewed 1459 times
User avatar
pzygmunt
Posts: 7077
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Sun Aug 19, 2018 2:30 pm

Sk_uter wrote:
Sun Aug 19, 2018 12:50 pm
Znowu rozłączyło z siecią, sprawdziłem status last_state i mam to co w załączniku
Sprawdź kilka razy last state. Tzn po rożnym czasie od uruchomienia przełącz w tryb konfiguracji. Connecting to jest stan początkowy i czasami jak za szybko przełączysz w tryb konfiguracji to nie zobaczysz właściwego błędu. Póki co wyglada na problemy z połączeniem się z WIFi. Próbowałeś zresetować router bez „dotykania” Nice-a ?
Sk_uter
Posts: 91
Joined: Tue Mar 13, 2018 1:52 pm

Sun Aug 19, 2018 2:33 pm

Właśnie po restarcie routera jest okey, supla łączy się ponownie z internetem, więc gdzie szukać przyczyny jak inne urządzenia normalnie łapią internet.

Edit
A jaki jest najnowszy soft do modułu Nice może wystarczy update softu, aby pomogło?
User avatar
pzygmunt
Posts: 7077
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Sun Aug 19, 2018 9:14 pm

Sk_uter wrote:
Sun Aug 19, 2018 2:33 pm
Właśnie po restarcie routera jest okey, supla łączy się ponownie z internetem, więc gdzie szukać przyczyny jak inne urządzenia normalnie łapią internet.

Edit
A jaki jest najnowszy soft do modułu Nice może wystarczy update softu, aby pomogło?
Nie ma aktualizacji dla tego moduły. Zacznij
od zmiany dns-ów i może powiąż na stałe adresy IP z mac-ami w ustawieniach dhcp
Sk_uter
Posts: 91
Joined: Tue Mar 13, 2018 1:52 pm

Sun Aug 19, 2018 9:18 pm

Gdzie dnsy zmienić? W routerze? Czy w module coś pozmieniać?
User avatar
pzygmunt
Posts: 7077
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Mon Aug 20, 2018 8:59 am

W routerze. Np na 8.8.8.8
Post Reply