ROW-02 widoczny jako ROW-01
- Mirosław F.
- Posty: 1782
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
A jak wejdziesz w tryb konfiguracji i połączysz się z wifi urządzenia, wejdziesz na adres 192.168.4.1 to jaki komunikat jest w Last state?
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Przełącz w tryb konfiguracji.
Połącz się z jego siecią WIFi
Otwórz http://182.168.4.1 i wyślij mi na priv-a screena tak aby był widoczny GUID.
Spróbuj też utworzyć hotspot i połączyć moduł przez ten hotspot. Byś może router coś blokuje.
Połącz się z jego siecią WIFi
Otwórz http://182.168.4.1 i wyślij mi na priv-a screena tak aby był widoczny GUID.
Spróbuj też utworzyć hotspot i połączyć moduł przez ten hotspot. Byś może router coś blokuje.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: sob sty 06, 2018 4:04 pm
Zrzut ekranu przesłany.
Połączenie poprzez Hotspota, również nie pomaga.
Połączenie poprzez Hotspota, również nie pomaga.
Hotspota mogłeś puścić przez domową siec WIFi co mogło nie rozwiązać problemu. W screenie masz domain not found m. Albo wstawiłeś gdzieś adres serwera ze spacja albo Twoje dns-y nie działają poprawnie. Wpisz jeszcze raz z palca „svr11.supla.org”. Jak to nie pomoże to wpisz IP 46.105.55.80
Możesz wrócić do adresu svr11.supla.org.
Już wiem w czym problem. Urządzenie zostało uaktualnione wg. niniejszej procedury
viewtopic.php?f=35&t=4143&start=10
Z jakiegoś powodu nie zostało usunięte z automatu (weryfikuję dlaczego) z konta do aktualizacji i cały czas występował
po tej aktualizacji konflikt użytkowników ponieważ używasz tego samego serwera.
Już powinno być OK.
Przepraszam za zaistniałą sytuację
Już wiem w czym problem. Urządzenie zostało uaktualnione wg. niniejszej procedury
viewtopic.php?f=35&t=4143&start=10
Z jakiegoś powodu nie zostało usunięte z automatu (weryfikuję dlaczego) z konta do aktualizacji i cały czas występował
po tej aktualizacji konflikt użytkowników ponieważ używasz tego samego serwera.
Już powinno być OK.
Przepraszam za zaistniałą sytuację
-
- Posty: 23
- Rejestracja: sob sty 06, 2018 4:04 pm
Tak pojawił się ale nadal jako Row-01.
Przeprowadzić od początku procedurę od Ernesta?
Przeprowadzić od początku procedurę od Ernesta?
-
- Posty: 23
- Rejestracja: sob sty 06, 2018 4:04 pm
Przeprowadziłem ponownie procedurę aktualizacja urządzenia, urządzenie działa ale nadal jako Row-01 a WerOpr 2.7.9.
- Mirosław F.
- Posty: 1782
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Wydaje mi się że przejdziemy do punktu 2. Zajmę się tym jutro.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Daj mi jeszcze godzinę. Weryfikuję dlaczego nie chce się zaktualizować do wersji dla ROW-02.kapsa@vp.pl pisze: ↑ndz mar 29, 2020 3:21 pm Przeprowadziłem ponownie procedurę aktualizacja urządzenia, urządzenie działa ale nadal jako Row-01 a WerOpr 2.7.9.