ROW 02 problem z dodaniem urządzenia po zmianie oprogramowania

Sterownik dwukanałowy
Post Reply
guseppe
Posts: 5
Joined: Wed Jan 16, 2019 8:31 pm

Wed Jan 16, 2019 9:03 pm

Witam wszystkich.
Jestem tutaj nowy więc proszę o cierpliwość i wyrozumiałość.
Posiadam sterownik ROW-02 problem był taki, że dostałem sterownik z błędnym oprogramowaniem. Zamiast sterownik logować się jako ROW-02 logował się jako ROW-01. Usunąłem sterownik z chmury. Po zmianie oprogramowania zrobiłem mu reset no i pojawił się kolejny problem, nie mogę tego urządzenia dodać do aplikacji, niby po przeprowadzeniu konfiguracji dostaje komunikat "Konfiguracja urządzenia zakończona powodzeniem" ale tego sterownika nie widzę ani w aplikacjach ani w supla cloud. Co może być przyczyną? Internet oraz zasięg Wi-Fi jest ponieważ pozostałe sterowniki logują się i działają po załączeniu routera.
Proszę o pomoc.
User avatar
pzygmunt
Posts: 6425
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Wed Jan 16, 2019 9:13 pm

Może tak być, że używasz tego samego serwera na którym jest również konto do przeprowadzenia aktualizacji. Wtedy występuje konflikt ponieważ dane urządzenie nie może być podłączone do różnych kont na tym samym serwerze. Urządzenia z serwera aktualizacji usuwają się cyklicznie. Ostatnie usunęły się chwilę temu. Sprawdź teraz czy działa.
guseppe
Posts: 5
Joined: Wed Jan 16, 2019 8:31 pm

Wed Jan 16, 2019 9:22 pm

Zgadza się :D :D
Dziękuję serdecznie.
Przed chwilą sterownik połączył się z siecią i dwa kanały widnieją w aplikacji.
Mam jeszcze jedno pytanie, dotychczas wszystkie sterowniki są na moim koncie ale chciałbym żeby były na koncie właściciela, czy po założeniu konta właściciela będę mógł te sterowniki przenieść na jego konto bez żadnego problemu??
User avatar
pzygmunt
Posts: 6425
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Wed Jan 16, 2019 10:05 pm

Tak, tylko musisz urządzenie usunąć ze swojego konta po odłączeniu go od zasilania.
guseppe
Posts: 5
Joined: Wed Jan 16, 2019 8:31 pm

Thu Jan 17, 2019 7:02 am

Dziękuję bardzo za pomoc :D :D
carnecik
Posts: 7
Joined: Sat Jan 19, 2019 12:53 pm

Sat Jan 19, 2019 12:57 pm

Witam, bardzo proszę o podpowiedź co mam zrobić krok po kroku. Mam ten sam problem co kolega wyżej. Mam już kilka supli row-02 zainstalowanych w domu i z żadnym nie miałem do tej pory problemu, natomiast dzisiaj przyszła mi kolejna supla row-02 która niestety loguje się jako row-01. Czy sam mogę jakoś zmienić oprogramowanie na odpowiednie czy muszę odesłać urządzenie do sklepu?
guseppe
Posts: 5
Joined: Wed Jan 16, 2019 8:31 pm

Sat Jan 19, 2019 2:17 pm

Jeśli dodałeś do aplikacji ROW 02 a loguje się jako ROW-01to przy wyłączonym urządzeniu musisz usunąć to urządzenie które loguje się jako ROW 01.
Zaraz dołączę instrukcje zmiany oprogramowania.
guseppe
Posts: 5
Joined: Wed Jan 16, 2019 8:31 pm

Sat Jan 19, 2019 2:24 pm

Po zatwierdzeniu przyciskiem CONFIG na sterowniku najpierw będzie się łączył z siecią a potem będzie bardzo szybko migac kontrolka STASUS szybciej niż po naciśnięciu przycisku CONFIG dłużej niż 10s. Następnie musisz zresetować ustawienia co jest opisane w instrukcji a potem na nowo dodać do aplikacji.
Pozdrawiam
Attachments
SUPLA FIX ROW-02.pdf
(433.34 KiB) Downloaded 50 times
carnecik
Posts: 7
Joined: Sat Jan 19, 2019 12:53 pm

Sat Jan 19, 2019 2:44 pm

Tak! Wszystko działa jak należy! ☺ Dziękuję bardzo za pomoc moja sieć supli rozwinęła się właśnie o 7-dme urządzenie. Jeszcze raz dziękuję za pomoc 😊
Post Reply