Problem z samoczynnym rozłączaniem urządzenia Zamel row-02

Sterownik dwukanałowy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 8479
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

wt lut 26, 2019 5:17 pm

Email wystarczy
kamilmadel
Posty: 13
Rejestracja: wt lut 26, 2019 12:30 pm

wt lut 26, 2019 5:26 pm

Wysłałem maila w wiadomosci prywatnej
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 8479
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

wt lut 26, 2019 10:25 pm

Jutro postaram się do tego zerknąć.
kamilmadel
Posty: 13
Rejestracja: wt lut 26, 2019 12:30 pm

śr lut 27, 2019 4:16 pm

Ok czekam na opinie jak już sprawdzisz.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 8479
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw lut 28, 2019 5:26 pm

Generalnie wygląda to tak jakby ROW-02 cały czas gubił połączenie z serwerem.
To rozłączanie po naciśnięciu "włącz" to złudzenie. Po prostu aplikacja nie zdążyła jeszcze sobie odświeżyć statusu, a Ty jej klikasz włącz. Wtedy natychmiast robi odśwież i pokazuje "Rozłączono".

Spróbuj postawić ROW-02 obok routera i wtedy sprawdź czy ten efekt nadal występuje.
kamilmadel
Posty: 13
Rejestracja: wt lut 26, 2019 12:30 pm

pt mar 01, 2019 12:54 am

Zastanawiam się tylko czy postawienie row-02 koło rutera coś zmieni skoro i tak dzieli je jakieś 4 metry? Pytam bo row już wmontowany w instalacje a wyjęcie jest dość problematyczne.
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 1137
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

pt mar 01, 2019 5:36 am

Jaki masz router? Jeśli masz taką możliwość, to spróbuj zmienić swój router na inny model.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak

Strona prywatna: https://www.blaszczak.pl
Jakość powietrza: https://robert.aqi.eco
kamilmadel
Posty: 13
Rejestracja: wt lut 26, 2019 12:30 pm

pt mar 01, 2019 7:53 am

Posiadam Router TP-LINK TL-WR940N
Awatar użytkownika
michael
Posty: 1106
Rejestracja: śr lis 09, 2016 8:00 am
Lokalizacja: Wojkowice

pt mar 01, 2019 7:58 am

kamilmadel pisze:
pt mar 01, 2019 7:53 am
Posiadam Router TP-LINK TL-WR940N
Z moich doświadczeń to z TP-LINKami jest jak na loterii. Jedne działają lepiej, inne gorzej.
Problemy z zawieszaniem się szczególnie sieci bezprzewodowej to norma. Albo miałem pecha albo te produkty po prostu tak mają.
Osobiście polecam Ubiquiti - tutaj nie ma problemów, przynajmniej jeszcze nie doświadczyłem :)
Kabel ucięty na miarę zawsze jest za krótki...
kamilmadel
Posty: 13
Rejestracja: wt lut 26, 2019 12:30 pm

pt mar 01, 2019 8:00 am

pzygmunt pisze:
czw lut 28, 2019 5:26 pm
Generalnie wygląda to tak jakby ROW-02 cały czas gubił połączenie z serwerem.
To rozłączanie po naciśnięciu "włącz" to złudzenie. Po prostu aplikacja nie zdążyła jeszcze sobie odświeżyć statusu, a Ty jej klikasz włącz. Wtedy natychmiast robi odśwież i pokazuje "Rozłączono".

Spróbuj postawić ROW-02 obok routera i wtedy sprawdź czy ten efekt nadal występuje.
Myślę, że właśnie rozłącza tuż po kliknięciu włącz/wyłącz ponieważ po kliknięciu światło się zdąży załączyć zanim się rozłączy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL ROW-02”