Dzień dobry,
nie wiem czy w tym forum bo jestem nowy ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu przeszukując inne tematy. Otóż zamontowałem moduł row-02. ustawiłem ręcznie bo przekroczył czas wyszukiwania sieci Wifi i jest ok. Przy połączeniu z siecią wifi domowa działa aplikacja mobilna i supla cloud. Jednak jak próbuje połączyć się przez internet mobilny aplikacja na tel. ciągle łączy i nic się nie dzieje. Oczywiście na mobilnym necie supla cloud również działa i można włączać/wyłączać oświetlenie. Wygląda na to jakby ustawienia aplikacji mobilnej były niepoprawne. Próbowałem podczas łączenia wejść w ustawienia zaawansowania i podać tam id dostępu i hasło odczytane z supli cloud ale nic to nie dało. Proszę o pomoc co może być nie tak. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Brak połączenia aplikacji przez internet mobilny
Prywatny czy publiczny cloud ?
Może Twój operator GSM coś filtruje ?
Próbowałeś odinstalować aplikacje i zainstalować ponownie ?
Może Twój operator GSM coś filtruje ?
Próbowałeś odinstalować aplikacje i zainstalować ponownie ?
Cloud działa i na prywatnym i na publicznym. Próbowałem i noc nie pomogło. Dostawcę mam PLUSa. Kamery z hikvision działaja poprawnie to samo jeśli chodzi o aplikację monitorującą panele foto. Ogólnie inne aplikacje działają i przez wifi i neta mobilnego.
Coś blokuje Ci połączenia na porcie 2016
Czekam na kolejne Supla Offline Party
IP w przypadku łączenia z publicznym cloudem nie ma znaczenia.
Ja to wiem ale...
... z tej wypowiedzi zrozumiałem, że kolega ma prywatny Cloud i internet w domu z Plusa
@HolaS napisz dokładnie czy korzystasz z publicznej chmury cloud.supla.org czy masz własną instancję?
Czekam na kolejne Supla Offline Party
Chodziło mi o to, że cloud.supla.org działa w telefonie i na wifi i na mobilnym necie. Jak się połączę z cloud poprzez neta mobilnego w telefonie to mogę włączyć kanał (oświetlenie) i wyłączyć ale aplikacja mobilna supli nie działa - cały czas mam łączenie. Supla przez wifi smiga super. Sorki jak źle się wyraziłem ale to dla mnie nowość . Internet w telefonie mam z Plusa na umowę. Natomiast w domu mam światłowód i stały adres IP.
Czyli jednak masz konto na publicznym serwerze cloud.supla.org
Sprawdzałeś działanie aplikacji na innym telefonie?
Może być tak jak @pzygmunt napisał i operator blokuje port 2016, mało prawdopodobne ale możliwe.
Sprawdzałeś działanie aplikacji na innym telefonie?
Może być tak jak @pzygmunt napisał i operator blokuje port 2016, mało prawdopodobne ale możliwe.
Czekam na kolejne Supla Offline Party
Raczej stawiam, że masz jakieś oprogramowanie w Twoim telefonie, które blokuje Suplę po GSM-ie.