Kalibracja modułu

Sterownik rolet
tprzemko
Posts: 7
Joined: Mon Sep 04, 2017 7:01 pm

Fri Dec 22, 2017 7:22 pm

Witam
Właśnie zainstalowałem sobie sterownik do rolety. Wszystko ruszyło od strzała. Niestety kalibracja mnie przerosła, nie mam pojęcia jak to działa. Jakoś nie mogę tego ogarnąć. W tej chwili poustawiało się to jakoś względnie, ale do ideału trochę brakuje. Jeśli to możliwe proszę wskazać co robię nie tak. (SRW-01 WerOpr 2.5.3)

Za instrukcją ze strony Zamela.
  • Roleta całkiem otwarta
  • Wpisuję czasy zamykania i otwierania
  • Trzymam strzałkę na dół aż zamknie się roleta
I co teraz mam czekać, aż zniknie napis kalibracja?.

Pozdrawiam
User avatar
pzygmunt
Posts: 3445
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Sat Dec 23, 2017 3:06 pm

Ustawiasz w cloudzie całkowity czas otwarcia i całkowity czas zamknięcia.
Później albo naciskasz przycisk całkowitego otwarcia/zamknięcia albo palcem przesuwasz roletę (przesuń palcem po ikonie rolety) do
zadanego % otwarcia i puszczasz. Wtedy moduł otworzy lub zamknie roletę (będzie to trwało 110% określonego czasu w cloudzie), a następnie ustawi roletę w zadanej pozycji. Wtedy kalibracja zniknie.

Podsumowując.
Po ustawieniu w cludzie czasu przesuwasz palcem tak jak w 58 sekundzie tego filmu
https://www.youtube.com/watch?v=hO_1JHfRs0I

i po prostu czekasz, aż kalibracja zniknie.
Daj znać czy sobie poradziłeś.
tprzemko
Posts: 7
Joined: Mon Sep 04, 2017 7:01 pm

Sat Dec 23, 2017 5:05 pm

Witam
Brakowało mi właśnie takiej informacji. Kalibracja przebiegła sprawnie. Szkoda tylko że nie znalazłem tej informacji na stronie Zamela. Wczoraj w ferworze walki wciskałem klawisze całkowitego otwarcia, zamknięcia. Jak silnik rolety wyłączył się na krańcówkach wciskałem stop bo myślałem że układ mierzy czasy. Cuda się działy :? . Napis nie znikał, naciskałem przeciwne przyciski myśląc że pomierzy czas otwierania, roleta ponownie ruszała. Po jakimś czasie faktycznie napis kalibracja znikał, procenty daleko odbiegały od rzeczywistości.

Bardzo dziękuję za wskazówkę.

Zdrowych i pogodnych świąt, w gronie najbliższych.

Pozdrawiam
andrzejano
Posts: 93
Joined: Wed Aug 30, 2017 8:47 am

Fri Jan 12, 2018 11:30 am

Dajcie linka jakie rolety stosujecie.Chciałbym zakupić.
User avatar
pzygmunt
Posts: 3445
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Fri Jan 12, 2018 11:37 am

andrzejano wrote:
Fri Jan 12, 2018 11:30 am
Dajcie linka jakie rolety stosujecie.Chciałbym zakupić.
To rolety czy do sterownika ?
andrzejano
Posts: 93
Joined: Wed Aug 30, 2017 8:47 am

Fri Jan 12, 2018 12:50 pm

Sterownik-napęd do rolety wewnętrznej
User avatar
pzygmunt
Posts: 3445
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Fri Jan 12, 2018 1:14 pm

andrzejano
Posts: 93
Joined: Wed Aug 30, 2017 8:47 am

Fri Jan 12, 2018 5:03 pm

Jakie napędy stosujecie do rolety wewnętrznej?
BlackAdder
Posts: 3
Joined: Thu Feb 15, 2018 8:28 pm

Sat Feb 17, 2018 9:31 am

Witam,

Kilka dni temu zakupiłem moduł ZAMEL do rolet (super, że robi to polska firma - to przeważyło o zakupie) :) Wielkie gratulacje dla Twórców Supla :)

Mam pytanie dotyczące kalibracji: używam aplikacji iOS i "procent graficzny" zamknięcia częściowego rolety (np. 50%) nie odpowiada rzeczywistemu (70%). Czy jest możliwość, ponownej kalibracji rolety?
User avatar
pzygmunt
Posts: 3445
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Sat Feb 17, 2018 12:26 pm

BlackAdder wrote:
Sat Feb 17, 2018 9:31 am
Witam,

Kilka dni temu zakupiłem moduł ZAMEL do rolet (super, że robi to polska firma - to przeważyło o zakupie) :) Wielkie gratulacje dla Twórców Supla :)

Mam pytanie dotyczące kalibracji: używam aplikacji iOS i "procent graficzny" zamknięcia częściowego rolety (np. 50%) nie odpowiada rzeczywistemu (70%). Czy jest możliwość, ponownej kalibracji rolety?
Sposób 1.
Przyciskiem krokowym (ten z lewej strony) w aplikacji przesuń roletę do samej góry, ale trzymaj jeszcze przez 10-20 sek. nawet jak roleta jest już na górze.

Sposób 2.
W cloudzie wprowadź inny czas otwarcia/zamknięcia.

Generalnie jak pozycja rolety nie odpowiada tej co masz w aplikacji to najwyraźniej czasy podane w cloudzie są niepoprawne.
Post Reply