Zawieszanie się modułu - szukam przyczyn

Sterownik rolet
Awatar użytkownika
jerzy
Posty: 30
Rejestracja: sob gru 02, 2017 8:56 pm

ndz gru 03, 2017 7:35 pm

Zakupiłem i zainstalowałem w moim domu moduł sterowania roletami typu SRW-01 z zamiarem jego przetestowania i ewentualnej rozbudowy systemu o dalsze moduły. Moduł użytkuję dopiero dwa dni, ale jestem z niego średnio zadowolony. Przy obsłudze ze smartfona wszystko bardzo często się "zawiesza" i brak jest jakiejkolwiek reakcji na próby sterowania roletą. Tak samo dzieje się przy obsłudze ręcznej. Na szczęście po chwilowej przerwie w korzystaniu z systemu wszystko wraca do funkcjonalności (ale na jakieś 2 lub 3 wydane komendy po czym znowu się zawiesza).
Nie wiem czy dobrze zaobserwowałem, ale wydaje mi się, duży wpływ na działanie modułu ma czas naciskania na przyciski ręczne - zbyt krótki i zbyt długi czas naciskania powoduje zawieszanie się układu. Ale jaki jest właściwy ten czas - takich informacji w instrukcji nie znalazłem (a może to nie jest aż tak istotne istotne?).
Czy jest jakaś przyczyna takiego zawieszania się modułu?
Proszę o pomoc, bo moja rodzina się denerwuje i każą mi zdemontować moduł. Tego bym nie chciał.
Z poważaniem: Jerzy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 8463
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

ndz gru 03, 2017 9:04 pm

Nie powinno być takiego efektu. Zamel pewnie się skontaktuje aby ustalić co jest przyczyną i rozwiązać ten problem.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 8463
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

wt gru 05, 2017 3:46 pm

Awatar użytkownika
jerzy
Posty: 30
Rejestracja: sob gru 02, 2017 8:56 pm

wt gru 05, 2017 6:27 pm

Dzień dobry

Bardzo dziękuję za cenną wskazówkę.
Już myślałem, że to ja pobłądziłem.

Zgodnie z informacjami zawartymi w przesłanym mi odnośniku przesłałem wiadomość do "ernest" memberlist.php?mode=viewprofile&u=265

Napisał też do mnie "miroph" memberlist.php?mode=viewprofile&u=1136 - jemu też przesłałem swoje dane.

Poinformuję na forum jak problem został rozwiązany
Z poważaniem: Jerzy
Awatar użytkownika
jerzy
Posty: 30
Rejestracja: sob gru 02, 2017 8:56 pm

czw gru 07, 2017 8:39 pm

Dzisiaj otrzymałem od firmy ZAMEL nowy egzemplarz modułu SRW-01. Podłączyłem, skonfigurowałem no i wszystko jest ok. Moduł działa śpiewająco.

Wielki szacunek dla Panów z firmy ZAMEL - błyskawicznie zdiagnozowali przyczynę problemów, a jeszcze szybciej wymienili moduł na sprawny. Mistrzostwo świata.

Jutro odsyłam poprzedni egzemplarz.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc koledze "pzygmunt".
Z poważaniem: Jerzy
Awatar użytkownika
jerzy
Posty: 30
Rejestracja: sob gru 02, 2017 8:56 pm

czw gru 07, 2017 9:30 pm

Potrzebuję jeszcze trzech modłów do rolet. I teraz naszły mnie wątpliwości - a jeśli u dystrybutorów zalegają jeszcze moduły z tej feralnej serii ??
Znowu kłopot i nerwówka ?. A może producent wycofał już z obrotu wadliwe egzemplarze ?
Z poważaniem: Jerzy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 8463
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt gru 08, 2017 8:58 am

jerzy pisze:
czw gru 07, 2017 9:30 pm
Potrzebuję jeszcze trzech modłów do rolet. I teraz naszły mnie wątpliwości - a jeśli u dystrybutorów zalegają jeszcze moduły z tej feralnej serii ??
Znowu kłopot i nerwówka ?. A może producent wycofał już z obrotu wadliwe egzemplarze ?
Napisz do @Ernest
Awatar użytkownika
Ernest
Posty: 189
Rejestracja: wt paź 04, 2016 6:37 am

pt gru 08, 2017 9:18 am

pzygmunt pisze:
pt gru 08, 2017 8:58 am
jerzy pisze:
czw gru 07, 2017 9:30 pm
Potrzebuję jeszcze trzech modłów do rolet. I teraz naszły mnie wątpliwości - a jeśli u dystrybutorów zalegają jeszcze moduły z tej feralnej serii ??
Znowu kłopot i nerwówka ?. A może producent wycofał już z obrotu wadliwe egzemplarze ?
Napisz do @Ernest
Już działamy ....
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL SRW-01”