srw-01 odwrotne działanie

Sterownik rolet
Loko
Posty: 22
Rejestracja: ndz lut 07, 2021 10:15 am

Czyli zmienić trzeci od góry kabelek z czwartym na sterowniki zamel? Tzn w aplikacji muszę cały czas trzymać przycisk żeby otworzyć /zamknąć roletę? Na ścianie musiałem trzymać teraz po zamontowaniu wystarczy że nacisnę raz i leci roleta sama.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Tak, zamień 3 z 4.
W aplikacji masz 5 przycisków. Dwa z nich służą do pełnego otwarcia/zamknięcia bez konieczności przytrzymania.
Loko
Posty: 22
Rejestracja: ndz lut 07, 2021 10:15 am

Ok dzięki za podpowiedź. Mi w aplikacji działają tylko dwa przyciski te z lewej które muszę caly czas trzymać wciśnięte...
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Muszą działać wszystkie. Jeśli nie działają to coś źle podłączyłeś/ustawiłeś.
Loko
Posty: 22
Rejestracja: ndz lut 07, 2021 10:15 am

Podłączenie chyba jest ok skoro działają przynajmniej te 2 przyciski, oprócz tego że mam do zamiany kabelki góra/dół. A z ustawień przecież w aplikacji mam tylko sparowanie urządzeń praktycznie do zrobienia co tam mogło pójść źle. Może odinstalować aplikacje i zainstalować zrobić to od nowa?
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8178
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Loko pisze: ndz lut 07, 2021 12:02 pm Podłączenie chyba jest ok skoro działają przynajmniej te 2 przyciski, oprócz tego że mam do zamiany kabelki góra/dół. A z ustawień przecież w aplikacji mam tylko sparowanie urządzeń praktycznie do zrobienia co tam mogło pójść źle. Może odinstalować aplikacje i zainstalować zrobić to od nowa?
Ustawiłeś w cloud czasy otwarcia i zamknięcia?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
robrog
Posty: 57
Rejestracja: czw sty 09, 2020 1:27 pm

Duch__ pisze: sob cze 09, 2018 8:00 pm Producent pewnie się machnął z kablami po swojej stronie. Masz dwie możliwości:

Albo zamieniasz kable po stronie srw01
Albo włącz opcje w srw zmiany kierunku

W moim przypadku tak było z 4 na 10 rolet.
Problem z niby pomylonymi kabelkami od silników przerabiałem po moim montażu.
Ten "problem" polega na tym że silniki zawsze mają połączone kolory kabelków do silników tak samo. Różnice pracy góra/dół po zamontowaniu pojawiają się wtedy, gdy mamy różnie zamontowane silniki w roletach. Jeżeli wszystkie rolety będą miały montowany silnik po jednej i tej samej stronie (np. po prawej) to okablowanie wszędzie będzie identyczne. Sprawa się komplikuje gdy część silników jest montowana z prawej a część z lewej strony. Wtedy właśnie przewód fazowy np. brązowy odpowiadający na ruch rolety w dół w rolecie z zamontowanym silnikiem z drugiej strony będzie odpowiadał za ruch rolety w górę.
MEW-01, 16xSRW-01, 5xROW-02, 1x SBW-02, 5xSONOFF MINI, 2xLORA TAP, 1xYUNSHAN i cdn.
Loko
Posty: 22
Rejestracja: ndz lut 07, 2021 10:15 am

klew pisze: ndz lut 07, 2021 12:15 pm
Loko pisze: ndz lut 07, 2021 12:02 pm Podłączenie chyba jest ok skoro działają przynajmniej te 2 przyciski, oprócz tego że mam do zamiany kabelki góra/dół. A z ustawień przecież w aplikacji mam tylko sparowanie urządzeń praktycznie do zrobienia co tam mogło pójść źle. Może odinstalować aplikacje i zainstalować zrobić to od nowa?
Ustawiłeś w cloud czasy otwarcia i zamknięcia?
Chodzi Ci o ustawienie harmonogramu otwierania /zamykania?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nie. Ustawienie czasu określającego czas pełnego otwarcia/zamknięcia.
Przyciski muszą działać. Te z lewej działają tak:

Naciskasz to wysyłają rozkaż - góra/dół
Puszczasz to wysyłają - stop

Te z prawej nie wysyłają stop-u więc musi to działać.
Loko
Posty: 22
Rejestracja: ndz lut 07, 2021 10:15 am

pzygmunt pisze: ndz lut 07, 2021 12:51 pm Nie. Ustawienie czasu określającego czas pełnego otwarcia/zamknięcia.
Przyciski muszą działać. Te z lewej działają tak:

Naciskasz to wysyłają rozkaż - góra/dół
Puszczasz to wysyłają - stop

Te z prawej nie wysyłają stop-u więc musi to działać.
Jakbyś był tak miły i mi napisał gdzie to ustawić? Rozumiem że na koncie na www supla cloud ale jakoś nie mogę znaleźć tam takiej opcji
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL SRW-01”