ZAMEL SRW-01 ZAWIESZA SIĘ NA WIFI
Mam podobną sytuację. Również oprogramowanie 2.5.3.
Jednak gdy próbuję robić update soft się nie zmienia.
Wchodzę w tryb config, zmieniam update na YES, wyłączam moduł, włączam.
Moduł się łączy, następnie przez kilka sekund dioda miga bardzo szybko, po czym zamel normalnie łączy się z wifi.
Po ponownym wejściu w tryb config nadal widnieje wersja 2.5.3
W bazie w esp_update_log wpisy się dodają po każdej próbie aktualizacji.
Poniżej wpisy w bazie. Proszę o weryfikację, czy są ok oraz ewentualne wskazówki co jeszcze mogę zrobić.
Jednak gdy próbuję robić update soft się nie zmienia.
Wchodzę w tryb config, zmieniam update na YES, wyłączam moduł, włączam.
Moduł się łączy, następnie przez kilka sekund dioda miga bardzo szybko, po czym zamel normalnie łączy się z wifi.
Po ponownym wejściu w tryb config nadal widnieje wersja 2.5.3
W bazie w esp_update_log wpisy się dodają po każdej próbie aktualizacji.
Poniżej wpisy w bazie. Proszę o weryfikację, czy są ok oraz ewentualne wskazówki co jeszcze mogę zrobić.
Kod: Zaznacz cały
mysql> select * from esp_update;
+----+-----------+--------------+----------+-------------------------+---------+---------+-----------+-------------------+------+------------------------------------------------------------------------+
| id | device_id | device_name | platform | latest_software_version | fparam1 | fparam2 | protocols | host | port | path |
+----+-----------+--------------+----------+-------------------------+---------+---------+-----------+-------------------+------+------------------------------------------------------------------------+
| 1 | 0 | ZAMEL SRW-01 | 1 | 2.7.2 | 5 | 0 | 1 | www.acsoftware.pl | 80 | support/get_esp_firmware.php?file=zam_srw_01_272_user2.2048.new.5.bin. |
| 2 | 0 | ZAMEL SRW-01 | 1 | 2.7.2 | 5 | 1 | 1 | www.acsoftware.pl | 80 | support/get_esp_firmware.php?file=zam_srw_01_272_user1.2048.new.5.bin |
+----+-----------+--------------+----------+-------------------------+---------+---------+-----------+-------------------+------+------------------------------------------------------------------------+
2 rows in set (0.00 sec)
mysql> select * from esp_update_log;
+---------------------+-----------+----------+---------+---------+---------+---------+
| date | device_id | platform | fparam1 | fparam2 | fparam3 | fparam4 |
+---------------------+-----------+----------+---------+---------+---------+---------+
| 2019-06-27 15:47:40 | 5 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 |
| 2019-06-27 16:02:35 | 5 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 |
| 2019-06-27 17:10:59 | 5 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 |
| 2019-06-27 17:14:31 | 5 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 |
+---------------------+-----------+----------+---------+---------+---------+---------+
4 rows in set (0.00 sec)
Po "bin" masz jakąś kropkę. Usuń ją.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: pt lis 01, 2019 6:01 pm
Witam. Mam próbny problem z SRW-01. Co jakiś czas losowo znika mi z aplikacji możliwość sterowania roletami i swieci kropka czerwona. Co jakiś czas zauważyłem ze nie działa przycisk fizyczny (na rolecie często używanej) a działa poprzez aplikacje opuszczanie czy podnoszenie. No nacisnę fizyczny guzik i roleta zjeżdża to nie mogę jej niczym zatrzymać, dopiero aż sama zjedzie. soft 2.7.2
Kupiłem pakiet 6 + 1 do garażu. Blisko router wiec nie ma mowy o braku zasięgu.
Co może być przyczyna ?
Kupiłem pakiet 6 + 1 do garażu. Blisko router wiec nie ma mowy o braku zasięgu.
Co może być przyczyna ?
- Załączniki
-
- 98F50E1E-EBAF-401C-B3C5-D0E36C6A6348.png (263.65 KiB) Przejrzano 2199 razy
- Mirosław F.
- Posty: 1792
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Hej. Masz tylko z tą jedną sztuka taki problem?
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posty: 9
- Rejestracja: pt lis 01, 2019 6:01 pm
Jedna słabo reaguje na przycisk. Dwie pierwszy raz się rozłączyły. Jest jakaś opcja by same po straceniu połączenia startowały?
Zmiana routera. Już były przypadki problemów z ponownym połączeniem i zmiana routera załatwiała sprawę.
- Mirosław F.
- Posty: 1792
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Sprawdź proszę, czy oby na pewno masz dobrze zamontowany przycisk w puszce. Bardzo często zdarza się, że któryś z klawiszy nie styka bo w puszce sterownik jest upchany wraz z kablami i naciska na tył wyłącznika.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posty: 9
- Rejestracja: pt lis 01, 2019 6:01 pm