Problem po aktualizacji sterownika

Sterownik rolet
bebzo
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 25, 2017 1:44 pm

Witam. Zrobiłem aktualizację z 2.5.3 na 2.7.2 i wystąpił taki problem że w aplikacji na telefonie po aktualizacji ikonka rolet nie zamyka się.. żeby sprawdzić czy roleta jest aktualnie zamknięta czy otwarta trzeba wejść w menu sterowania...
Na tym screenie rolety są zamknięte A ikonki wskazują że jest otwarta
Na tym screenie rolety są zamknięte A ikonki wskazują że jest otwarta
Screenshot_20181128-195340_SUPLA.jpg (136.91 KiB) Przejrzano 6643 razy
czy można to jakoś poprawić?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18328
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Czy w szczegółach kanału widać zmiany położenia rolety ?
kapsa@vp.pl
Posty: 23
Rejestracja: sob sty 06, 2018 4:04 pm

Witam, u mnie podobnie...mała ikonka cały czas otwarta a przy rozwinięciu kanału duża ikona się zmienia wraz z procentowym wskazaniem położenia. W Cloud również wskazania procentowe się zmieniają. SRW-01 mam od kilku dni, wcześniej miałem roletę na InCan ale nie kojarzę czy mała ikona się zmieniała.
bebzo
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 25, 2017 1:44 pm

Tak w szczegółach kanału wszystko chodzi prawidłowo..
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18328
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Jeżeli w szczegółach poprawnie działa to nie jest związane ze sterownikiem, a z aplikacją na Android-a/iOS-a.
Sprawdzę to.
bebzo
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 25, 2017 1:44 pm

Dzięki.. W grupach kanałów też jest ok ikonka się zmienia..
kapsa@vp.pl
Posty: 23
Rejestracja: sob sty 06, 2018 4:04 pm

Na szybko sprawdziłem na InCan i również ikona się nie zmienia, czy to Android czy iOS bez różnicy.
bebzo
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 25, 2017 1:44 pm

Witam.. czy już coś wiadomo na temat nie zmieniających się ikonek od rolet?
wsosniak
Posty: 726
Rejestracja: sob cze 02, 2018 8:02 am

pzygmunt pisze: czw lis 29, 2018 12:37 pm Jeżeli w szczegółach poprawnie działa to nie jest związane ze sterownikiem, a z aplikacją na Android-a/iOS-a.
Sprawdzę to.
to samo zgłosiłem tutaj : viewtopic.php?p=30744#p30744

to raczej jest problem tego że w cloud przy rolecie nie ma zdefiniowanego czujnika otwarcia rolety. Jak nie ma tego czujnika zdefiniowanego, to na liście kanałów, ikonka rolety jest zawsze otwarta. No i jest tu pewna niekonsekwencja , bo przy grupach rolet , aplikacja nie sprawdza tych czujników otwarcia wszystkich rolet w grupie , tylko sprawdza stan każdej rolety, patrząc na % zasłonięcia wszystkich rolet w grupie (a nie patrząc na te czujniki otwarcia). I jeśli wszytskie rolety w grupie mają 100% zasłonięcia to wtedy ikona zmienia się na ZAMKNIETĄ przy tych grupach.

@pzygmunt ? czy tak to jest rzeczywiście ?

Powtórzę prośbę ponownie : w aplikacji klienckiej , jeśli roleta nie ma w cloud zdefiniowanego czujnika otwarcia, a fizycznie jest zamknięta ( czyli ma 100% zasłonięcia) , to w aplikacji na telefonie ikonka kanału rolety powinna zmienić się na zamkniętą (tak jak to jest w grupach).
wsosniak
Posty: 726
Rejestracja: sob cze 02, 2018 8:02 am

żeby Wam to pokazać , na szybko przekonfigurowałem jeden z moich czujników bramowych , na czujnik otwarcia rolety. Przypiąłem go w cloud do jedej z moich rolet o nazwie REGAŁ. Na teraz wszytskie rolety na parterze są zamknięte a tylko ta jedna , z tym podpiętym czujnikiem pokazuje się w aplikacji jako zamknięta. - patrz załącznik
Załączniki
1.png
1.png (57.47 KiB) Przejrzano 6139 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL SRW-01”