Page 1 of 2

Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Wed Nov 28, 2018 7:07 pm
by bebzo
Witam. Zrobiłem aktualizację z 2.5.3 na 2.7.2 i wystąpił taki problem że w aplikacji na telefonie po aktualizacji ikonka rolet nie zamyka się.. żeby sprawdzić czy roleta jest aktualnie zamknięta czy otwarta trzeba wejść w menu sterowania...
Na tym screenie rolety są zamknięte A ikonki wskazują że jest otwarta
Na tym screenie rolety są zamknięte A ikonki wskazują że jest otwarta
Screenshot_20181128-195340_SUPLA.jpg (136.91 KiB) Viewed 4296 times
czy można to jakoś poprawić?

Re: Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Wed Nov 28, 2018 7:57 pm
by pzygmunt
Czy w szczegółach kanału widać zmiany położenia rolety ?

Re: Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Wed Nov 28, 2018 8:22 pm
by kapsa@vp.pl
Witam, u mnie podobnie...mała ikonka cały czas otwarta a przy rozwinięciu kanału duża ikona się zmienia wraz z procentowym wskazaniem położenia. W Cloud również wskazania procentowe się zmieniają. SRW-01 mam od kilku dni, wcześniej miałem roletę na InCan ale nie kojarzę czy mała ikona się zmieniała.

Re: Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Wed Nov 28, 2018 8:54 pm
by bebzo
Tak w szczegółach kanału wszystko chodzi prawidłowo..

Re: Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Thu Nov 29, 2018 12:37 pm
by pzygmunt
Jeżeli w szczegółach poprawnie działa to nie jest związane ze sterownikiem, a z aplikacją na Android-a/iOS-a.
Sprawdzę to.

Re: Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Thu Nov 29, 2018 1:53 pm
by bebzo
Dzięki.. W grupach kanałów też jest ok ikonka się zmienia..

Re: Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Thu Nov 29, 2018 3:08 pm
by kapsa@vp.pl
Na szybko sprawdziłem na InCan i również ikona się nie zmienia, czy to Android czy iOS bez różnicy.

Re: Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Thu Dec 13, 2018 8:56 pm
by bebzo
Witam.. czy już coś wiadomo na temat nie zmieniających się ikonek od rolet?

Re: Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Thu Dec 13, 2018 9:42 pm
by wsosniak
pzygmunt wrote:
Thu Nov 29, 2018 12:37 pm
Jeżeli w szczegółach poprawnie działa to nie jest związane ze sterownikiem, a z aplikacją na Android-a/iOS-a.
Sprawdzę to.
to samo zgłosiłem tutaj : viewtopic.php?p=30744#p30744

to raczej jest problem tego że w cloud przy rolecie nie ma zdefiniowanego czujnika otwarcia rolety. Jak nie ma tego czujnika zdefiniowanego, to na liście kanałów, ikonka rolety jest zawsze otwarta. No i jest tu pewna niekonsekwencja , bo przy grupach rolet , aplikacja nie sprawdza tych czujników otwarcia wszystkich rolet w grupie , tylko sprawdza stan każdej rolety, patrząc na % zasłonięcia wszystkich rolet w grupie (a nie patrząc na te czujniki otwarcia). I jeśli wszytskie rolety w grupie mają 100% zasłonięcia to wtedy ikona zmienia się na ZAMKNIETĄ przy tych grupach.

@pzygmunt ? czy tak to jest rzeczywiście ?

Powtórzę prośbę ponownie : w aplikacji klienckiej , jeśli roleta nie ma w cloud zdefiniowanego czujnika otwarcia, a fizycznie jest zamknięta ( czyli ma 100% zasłonięcia) , to w aplikacji na telefonie ikonka kanału rolety powinna zmienić się na zamkniętą (tak jak to jest w grupach).

Re: Problem po aktualizacji sterownika

Posted: Thu Dec 13, 2018 10:02 pm
by wsosniak
żeby Wam to pokazać , na szybko przekonfigurowałem jeden z moich czujników bramowych , na czujnik otwarcia rolety. Przypiąłem go w cloud do jedej z moich rolet o nazwie REGAŁ. Na teraz wszytskie rolety na parterze są zamknięte a tylko ta jedna , z tym podpiętym czujnikiem pokazuje się w aplikacji jako zamknięta. - patrz załącznik