problem z wejściem w tryb konfiguracji

Sterownik rolet
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9084
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

ndz mar 22, 2020 9:46 pm

Wyłącz router na chwile wraz z antenami i sprawdź czy wtedy możesz się połączyć.
gniedzwiedz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 22, 2020 1:23 pm

pn mar 23, 2020 7:38 am

Przy wyłączonym WiFi w domu jest to samo. Ciągle nie mogę się połączyć z siecią modułu. A lampka kontrolna cały czas świeci w "nietypowy" sposób - na stałe (ok 5 sekund) - mruga (ok 3 sekundy) - wyłączona (ok 5 sekund).
Awatar użytkownika
miroph
Posty: 435
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

pn mar 23, 2020 7:55 am

Nagraj proszę filmik jak to się zachowuje.
Każde urządzenie trzyma się lepiej, gdy użyjesz taśmy dwustronnej. ;)
gniedzwiedz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 22, 2020 1:23 pm

pn mar 23, 2020 10:44 am

W załączeniu film. Przepraszam za jakość ale nie umiałem inaczej przekonwertować filmu z telefonu bo był za duży. Ale miganie lampki widać wyraźnie:)
Załączniki
IMG_1874_2.7z
(4 MiB) Pobrany 28 razy
Awatar użytkownika
miroph
Posty: 435
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

pn mar 23, 2020 10:57 am

Podłącz jedno z tych 4 urządzeń na kablu z wtyczką i daj znać czy ten sam efekt jest.
Każde urządzenie trzyma się lepiej, gdy użyjesz taśmy dwustronnej. ;)
gniedzwiedz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 22, 2020 1:23 pm

pn mar 23, 2020 1:33 pm

Przy podłączeniu 1 na kabel z wtyczką do gniazda jest to samo.
Awatar użytkownika
miroph
Posty: 435
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

pn mar 23, 2020 2:31 pm

Podaj mi numery seryjne tych urządzeń
Każde urządzenie trzyma się lepiej, gdy użyjesz taśmy dwustronnej. ;)
gniedzwiedz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 22, 2020 1:23 pm

pn mar 23, 2020 2:54 pm

Supla
105202
104903
105205
117970
gniedzwiedz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 22, 2020 1:23 pm

wt mar 24, 2020 12:27 pm

Podałem nr seryjne i co dalej? czy ktoś może mi pomóc co mam dalej zrobić z niedziałającymi modułami?
Awatar użytkownika
miroph
Posty: 435
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

wt mar 24, 2020 12:29 pm

Napisałem Ci na PW. Fajnie by było gdybyś przesłał do mnie przynajmniej jedno z urządzeń (najlepiej 4) Oczywiście, ciągle staramy się wywołać problem, który u Ciebie występuje.
Każde urządzenie trzyma się lepiej, gdy użyjesz taśmy dwustronnej. ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL SRW-01”