Problem z połączeniem- wifi ?

Sterownik rolet
Aligatso
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 27, 2021 9:17 pm

Czołem !

Proszę o pomoc. Zakupiłem sterowniki rolet SRW-01 (9 szt.), które Elektryk podpiął. Osprzęt chodzil przez 3 tygodnie nieskonfigurowany, z uwagi na brak internetu na inwestycji.

Manualn chodzi bez zastrzeżeń, jedno kliknięcie w klawisz i rolety w pełni się zamykają, wcześniej trzeba było trzymać do końca.

Problem w tym, że chciałem je teraz skonfigurować przez Wifi, ale aplikacja ciągle wywala poniższy błąd (w załączniku) i nie widzę sterowników w aplikacji, natomiast skanujac wifi juz tak :|

Nie wiem czy to kwestia konfiguracji routera.czy problem leży po innej stronie.

W routerze mam standardowe ustawienia i siec na 2.4 GHz.

Proszę o pomoc. Próbowałem dodać ręcznie i wprowadzić w tryb konfiguracji, ale nic to nie daje.

Z góry dzięki za wskazówki.

Pozdrawiam
Ali
Załączniki
Błąd  w aplikacji
Błąd w aplikacji
Screenshot_20210327-181333_SUPLA.jpg (151.6 KiB) Przejrzano 1474 razy
Aligatso
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 27, 2021 9:17 pm

Dodam, że internet mam LTE z sieci Play.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Jaki smartfon ?
Która wersja Androida ?
Czy dałeś aplikacji wszystkie uprawnienia o które prosiła ?

Czy próbowałeś z innego smartfona ?

Możesz zawsze spróbować ręcznie skonfigurować pomijając kreator

viewtopic.php?f=23&t=8300
Aligatso
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 27, 2021 9:17 pm

pzygmunt pisze: sob mar 27, 2021 9:33 pm Jaki smartfon ?
Która wersja Androida ?
Czy dałeś aplikacji wszystkie uprawnienia o które prosiła ?

Czy próbowałeś z innego smartfona ?

Możesz zawsze spróbować ręcznie skonfigurować pomijając kreator

viewtopic.php?f=23&t=8300
Smartphone samsung S9+ próbowałem też z S8 i to samo.
Wersja androida: Knox 3.4.1.
Próbowałem recznie, tzw. połączyłem się z siecią WiFi sterownika i wpisałem nazwę sieci i hasło do głównego wifi, dalej nie miałem w aptece i na stronie info, że sterownik zostal dodany.

Już mi ręce opadają :/
Aligatso
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 27, 2021 9:17 pm

Ok. Widzę, że ominąłem 2 kroki w procedurze ręcznego dodawania. Pytanie tylko dlaczego nie działa wszystko przez aplikację 😔 ⁉️
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nie testowaliśmy z Knox-em
Spróbuj czegoś z najnowszym - czystym Androidem.

Aby ustalić do powoduje problem musielibyśmy taki sprzęt z takim oprogramowaniem sobie zorganizować albo musiałbyś go podłączyć do kompa z Android Studio i udostępnić nam taki komputer przez Teamveiewer-a tak abyśmy mogli to zdebugować.
Aligatso
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 27, 2021 9:17 pm

Przepraszam, źle odczytałem specyfikację.

Wersja androida to 10.0, knox to system zabezpieczenie dla samsunga.
Załączniki
Screenshot_20210328-084506_Settings.jpg
Screenshot_20210328-084506_Settings.jpg (191.1 KiB) Przejrzano 1439 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Być może ten knox powoduje, że Supla nie może odczytać informacji na temat WIFi.
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Jaki masz router LTE i ile urządzeń (komputery, smartfony, itp.) jest już do tego routera podłączonych?

Ps. Przemek, kolega musiałby mieć smartfon służbowy zarządzany w pełni przez firmę (MDM) aby Knox mógł robić jakieś problemy. To nie jest ten trop.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Aligatso
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 27, 2021 9:17 pm

Router ZTM LTE MF 258. Narazie podłączone 2 urządzenia.

Natomiast udało się dodać 1 sterownik ręcznie i wszystko działa :)

Poprostu wszystko ręcznie skonfiguruje i będzie chyba ok.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL SRW-01”