Przycisk nożny PNW-01. Nie pojawia się w aplikacji.

Przycisk nożny
nowy04
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 21, 2019 9:26 pm

sob gru 21, 2019 9:48 pm

Witam, posiadam przycisk nożny pod choinkę PNW-01, paruję go z telefonem, konfiguracja przebiega pomyślnie lecz nie pojawia mi się on w aplikacji mobilnej ,ani na stronie supla.org, gdzie przy próbie dodania jakiegokolwiek urządzenia we/wy następuje wylogowanie co jest po prostu śmieszne i absurdalne.
https://youtu.be/n7EgyztsdgU
Miało być szybko prosto i wygodnie, a nie jest. Straciłem dużo czasu ,grzebałem nawet w ustawieniach routera czy czasem nie blokuje i nadal nic. Jednym słowem lipa.
Chyba ,że coś robię źle.
Załączniki
Screenshot_20191221-222749.png
Screenshot_20191221-222749.png (45.1 KiB) Przejrzano 2128 razy
Screenshot_20191221-221701.png
Screenshot_20191221-221701.png (170.92 KiB) Przejrzano 2128 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 11410
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob gru 21, 2019 10:11 pm

Konfiguracja przebiegła pomyślnie ale samo urządzenie nie może połączyć się z WIFi lub serwerem lub już ktoś go wcześniej użył i jest zablokowane. Może też Twój operator blokować port 2016 TCP.

Upewnij się, że sieć 2.4Ghz jest dostępna.
Upewnij się, że hasło i nazwa sieci są poprawnie wpisane.
Ostatecznie odczytaj GUID i wyślij mi na priv-a wraz z adresem email.

Aby odczytać guid:
1. Przełącz przycisk w tryb konfiguracji przytrzymując go przez min 5sek.
2. Połącz się z jego siecią WIF
3. Otwórz stronę http://192.168.4.1
Tam odczytasz guid

[EDIT]
Odnośnie Twojego filmiku. Kliknięcie w te "szare" kwadraty nie służy do dodawania urządzeń. Nie wylogowuje również z aplikacji. Po prostu przekierowuje na stronę www.supla.org

Dodaj urządzenie z poziomu aplikacji zainstalowanej na smartfonie.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 11410
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

ndz gru 22, 2019 10:46 am

Czy problem nadal występuje ?
nowy04
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 21, 2019 9:26 pm

czw sty 02, 2020 10:48 am

Witam, problem dalej występuje, wysłałem PRIV.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 11410
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw sty 02, 2020 12:52 pm

Urządzenie nie zostało wcześniej podłączone przez inną osobę. Uważam, że ma jakiś problem z połączeniem się z siecią WiFi albo router blokuje port 2016.
nowy04
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 21, 2019 9:26 pm

czw sty 02, 2020 4:27 pm

Częstotliwość sieci WiFi 2,4 GHz, hasło wpisane poprawne. W menu routera nie wiem jak sprawdzić blokowanie tego portu, lub jego odblokowanie. I dlaczego 2016?
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 1911
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

czw sty 02, 2020 4:40 pm

Port 2016 to port komunikacyjny Supli.

Status urządzenia wskazuje na to, że nie może ono podłączyć się do Twojego routera. Może masz włączone blokowanie nowych urządzeń w sieci? Musi być coś, co uniemożliwia przyciskowi połączenia do serwera, i najprawdopodobniej jest to w konfiguracji routera u Ciebie, skoro urządzenie nie pojawia się na cloud.supla.org w Twoim koncie.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 11410
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw sty 02, 2020 5:43 pm

Możesz mi udostępnić TeamViewer-a tak abym mógł się połączyć z Twoim komputerem i tym samym zerknąć do ustawień Twojego routera ?
Awatar użytkownika
wojtas567
Posty: 2014
Rejestracja: ndz kwie 03, 2016 7:16 pm
Lokalizacja: Olsztyn

czw sty 02, 2020 5:46 pm

Zrób hotspota na telefonie z prostą nazwą sieci i hasłem i zobacz czy się podłączy i zaloguje do supli.
Pozdrawiam
Wojtek
nowy04
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 21, 2019 9:26 pm

pn sty 06, 2020 7:41 pm

Dziękuje za rade z hotspotem, że wcześniej o tym nie pomyślałem. W takiej konfiguracji działa, czyli widocznie mój router blokuje dostęp.
Teraz pytanie co to może być i w jakiej zakładce ustawienia routera tego szukać?

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL PNW-01”