Witam, posiadam przycisk nożny pod choinkę PNW-01, paruję go z telefonem, konfiguracja przebiega pomyślnie lecz nie pojawia mi się on w aplikacji mobilnej ,ani na stronie supla.org, gdzie przy próbie dodania jakiegokolwiek urządzenia we/wy następuje wylogowanie co jest po prostu śmieszne i absurdalne.
https://youtu.be/n7EgyztsdgU
Miało być szybko prosto i wygodnie, a nie jest. Straciłem dużo czasu ,grzebałem nawet w ustawieniach routera czy czasem nie blokuje i nadal nic. Jednym słowem lipa.
Chyba ,że coś robię źle.
Przycisk nożny PNW-01. Nie pojawia się w aplikacji.
Konfiguracja przebiegła pomyślnie ale samo urządzenie nie może połączyć się z WIFi lub serwerem lub już ktoś go wcześniej użył i jest zablokowane. Może też Twój operator blokować port 2016 TCP.
Upewnij się, że sieć 2.4Ghz jest dostępna.
Upewnij się, że hasło i nazwa sieci są poprawnie wpisane.
Ostatecznie odczytaj GUID i wyślij mi na priv-a wraz z adresem email.
Aby odczytać guid:
1. Przełącz przycisk w tryb konfiguracji przytrzymując go przez min 5sek.
2. Połącz się z jego siecią WIF
3. Otwórz stronę http://192.168.4.1
Tam odczytasz guid
[EDIT]
Odnośnie Twojego filmiku. Kliknięcie w te "szare" kwadraty nie służy do dodawania urządzeń. Nie wylogowuje również z aplikacji. Po prostu przekierowuje na stronę www.supla.org
Dodaj urządzenie z poziomu aplikacji zainstalowanej na smartfonie.
Upewnij się, że sieć 2.4Ghz jest dostępna.
Upewnij się, że hasło i nazwa sieci są poprawnie wpisane.
Ostatecznie odczytaj GUID i wyślij mi na priv-a wraz z adresem email.
Aby odczytać guid:
1. Przełącz przycisk w tryb konfiguracji przytrzymując go przez min 5sek.
2. Połącz się z jego siecią WIF
3. Otwórz stronę http://192.168.4.1
Tam odczytasz guid
[EDIT]
Odnośnie Twojego filmiku. Kliknięcie w te "szare" kwadraty nie służy do dodawania urządzeń. Nie wylogowuje również z aplikacji. Po prostu przekierowuje na stronę www.supla.org
Dodaj urządzenie z poziomu aplikacji zainstalowanej na smartfonie.
Czy problem nadal występuje ?
Urządzenie nie zostało wcześniej podłączone przez inną osobę. Uważam, że ma jakiś problem z połączeniem się z siecią WiFi albo router blokuje port 2016.
Port 2016 to port komunikacyjny Supli.
Status urządzenia wskazuje na to, że nie może ono podłączyć się do Twojego routera. Może masz włączone blokowanie nowych urządzeń w sieci? Musi być coś, co uniemożliwia przyciskowi połączenia do serwera, i najprawdopodobniej jest to w konfiguracji routera u Ciebie, skoro urządzenie nie pojawia się na cloud.supla.org w Twoim koncie.
Status urządzenia wskazuje na to, że nie może ono podłączyć się do Twojego routera. Może masz włączone blokowanie nowych urządzeń w sieci? Musi być coś, co uniemożliwia przyciskowi połączenia do serwera, i najprawdopodobniej jest to w konfiguracji routera u Ciebie, skoro urządzenie nie pojawia się na cloud.supla.org w Twoim koncie.
Możesz mi udostępnić TeamViewer-a tak abym mógł się połączyć z Twoim komputerem i tym samym zerknąć do ustawień Twojego routera ?