Witam
Mam napęd Came z układem ZBX74-78
Instrukcja zawierająca schemat jest pod tym adresem:
http://www.napad.pl/instrukcje/instrukc ... x74_78.pdf
Czy da się podłączyć tam SBW-01 tak, żeby odczytywał też stan bramy?
Jak podłączyć Came BX-74 / BX-78 ZBX74-78
qcol pisze: ↑ndz sty 13, 2019 1:48 pm Witam
Mam napęd Came z układem ZBX74-78
Instrukcja zawierająca schemat jest pod tym adresem:
http://www.napad.pl/instrukcje/instrukc ... x74_78.pdf
Czy da się podłączyć tam SBW-01 tak, żeby odczytywał też stan bramy?
10 i 11 zasilanie A1 i A2
FA i FC sygnalizacja otwarta/zamknięta IN1 i IN2
2 i 7 otwórz/zamknij (wymagana konfiguracja zgodnie z opisem aby wyeliminować funkcję stop) 11 i 14
2 i 3P funkcja furtki (potrzebny jeszcze jeden SBW-01 Poprawcie mnie jak się mylę.
Na IN1 lub IN2 powinno się pojawiać +24V (lub +12V) w zależności od tego czy brama jest otwarta czy zamknięta.
To czy masz użyć IN1 czy IN2 zależy od ustawień. Najlepiej sprawdzić na krótko zwierając IN1 lub IN2 do +24V.... obserwujesz czy zmienia się ikona i już wiesz czy masz użyć IN1 czy IN2.
Z centrali musisz mieć "sygnał" tj. 24V lub 0V w zależności od stanu bramy.
To czy masz użyć IN1 czy IN2 zależy od ustawień. Najlepiej sprawdzić na krótko zwierając IN1 lub IN2 do +24V.... obserwujesz czy zmienia się ikona i już wiesz czy masz użyć IN1 czy IN2.
Z centrali musisz mieć "sygnał" tj. 24V lub 0V w zależności od stanu bramy.
OK, zwieram IN1 z 11 i zmienia się ikona... ale co dalej? na 11 jest ciągle +24, z tego schematu rozumiem jak żarówkę sygalizacyjną połączyć (rozwiera / zwiera)... ale co z tym Zamelem? Możesz podpowiedzieć? Za słaby w tym temacie jestem, nie chcę nic sknocić a sygnalizacja co ostatnia rzecz potrzebna mi do pełnego szczęścia
Podłącz IN1 do FA lub FC.
To już zrobiłem na początku zgodnie z instrukcją od Yepestis. Problem z tym, że takie połączenie nie zmienia mi statusu ikony ... Podłączenie na krótko IN1 z 11 zmienia ikonę, połączenie IN1 czy z FA czy z FC nie robi nic (ani przy zamkniętej ani przy otwartej bramie).
OK, przyjrzę się jeszcze później od strony silnika czy coś mogę tam jeszcze zadziałać...
Obecna sytuacja:
OK, przyjrzę się jeszcze później od strony silnika czy coś mogę tam jeszcze zadziałać...
Obecna sytuacja: