Problem z MEW-01

Bulion76
Posty: 109
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

Witam
Mam miernik energii MEW 01. W zasadzie działał on mi od listopada zeszłego roku bez żadnych problemów.
Na początku tego miesiąca przestał pokazywać w aplikacji zużycie w bieżącym miesiącu oraz koszt w bieżącym miesiącu.
Przestała się również wczytywać się historia pomiarów. Wyczyściłem historię z aplikacji www, ale nic to nie dało. W chwili obecnej
zaczął pokazywać wspomniane wartości ale są one nieprawidłowe bo stanowią sumę od samego początku zainstalowania licznika.
W zasadzie mogę go tylko już dodać od początku....

Ł.S

Wgrałem najnowszy firmware i zresetowałem licznik do ustawień fabrycznych, i ponownie go dodałem.
Wykresy zaczęły się rysować, jednak nie wiem jak zresetować wskazania licznika. Po podłączeniu przez przeglądarkę jest opcja reset.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
64 Urządzenia SUPLA , a w planach kolejne.
Awatar użytkownika
lesny8
Posty: 2808
Rejestracja: pn gru 11, 2017 9:43 pm

Jeśli pamięć mnie nie myli to w instrukcji jest napisane, że aby zrobić reset licznika trzeba w pole reset wpisać RESET i zapisać.
Gdzieś na forum też nie jeden raz o tym była mowa.
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Zupełnie niepotrzebnie. Coś się przycięło tylko po stronie aplikacji na Androidzie. Mieliśmy kilka takich zgłoszeń ale nie wiem co to powoduje. Wystarczy wyczyścić dane aplikacji i po ponownym otwarciu pobrałyby się historyczne oraz te brakujące.

NIE RESETUJ DANYCH W MEW-ie jak kolega wyżej napisał.
Jak wyślesz mi na priva email na którym masz konto to przywrócę z backupu to co usunąłeś.

Jeśli zresetowałeś licznik w MEW-ie to już będzie problem z przywróceniem historii bo stan licznika będzie mniejszy niż wpisy w historii.
Awatar użytkownika
lesny8
Posty: 2808
Rejestracja: pn gru 11, 2017 9:43 pm

Odpowiadając skupiłem się na ostatnim zdaniu :roll: :oops:
Zrób jak @pzygmunt radzi, bo po resecie MEW będzie jak nowy(zerowy) i suma zmierzonych przez ostatni rok KWh przepadnie.
Licznik przetrzymuje tą wartość w pamięci stałej i wysyła ją cyklicznie do chmury. Apka właśnie z tej chmury pobiera te dane i na ich podstawie rysuje wykresy. Jak @pzygmunt przywróci Ci historię, a Ty wyczyścisz dane aplikacji na andku to wszystko powinno wrócić do normy.
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nie czekając na Twoją odpowiedź przywróciłem backup pomiarów z 2020-10-07 01:57:23 UTC. Zakładam, że Twój email z forum jest taki sam co w cloudzie. Z uwagi na to, że będzie dziura w historii ~20h to na wykresie w tym czasie będzie różnica pomiarów podzielona na równie odcinki liczone co 10 min. Sprawdź w aplikacji czy załadowało się wszystko jak powinno.
Bulion76
Posty: 109
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

Witam

Dziękuję za pomoc.
Wykonałem czyszczenie pamięci.
Również czyszczenie danych i ponowne uzupełnienie danych logowania.

Dziwna sprawa. Za pierwszym razem dane historii ładują się i je widzę. Pojawia się również prawidłowe zużycie miesięczne.
Jednak po chwili przy klikaniu po zakładkach licznika lub wyjściu z aplikacji pojawiają się dane nieprawidłowe.
Po zamknięciu i uruchomieniu aplikacji od nowa sytuacja się powtarza...

Ł.S
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
64 Urządzenia SUPLA , a w planach kolejne.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Jaki model smartfona ? Która wersja Androida ? Możesz nagrać jakiś filmik ?... albo wrzuć screeny.
Bulion76
Posty: 109
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

Galaxy S10E
Co ciekawe pobieranie historii zatrzymuje się na losowych procentach.

ŁS
Załączniki
Screenshot_20201008-094232_Settings.jpg
Screenshot_20201008-094232_Settings.jpg (44.81 KiB) Przejrzano 2076 razy
Screenshot_20201008-094045_SUPLA.jpg
Screenshot_20201008-094045_SUPLA.jpg (56.42 KiB) Przejrzano 2076 razy
Screenshot_20201008-093820_SUPLA.jpg
Screenshot_20201008-093820_SUPLA.jpg (34.9 KiB) Przejrzano 2076 razy
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
64 Urządzenia SUPLA , a w planach kolejne.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Mogę podłączyć się pod Twoje konto aby to sprawdzić ?
Bulion76
Posty: 109
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

PEWNIE.

Dziękuję

ŁS
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
64 Urządzenia SUPLA , a w planach kolejne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL MEW-01”