Witam.
Sprawa dotyczy błędu w wykresie, w: https://cloud.supla.org (przeglądarka firefox, edge)
Jak na powyższym foto widać są zapisane, jakieś dane skumulowane, na samym początku wykresu.
To powoduje problem.
Zesetowałem sam licznik MEW 01 oraz dane na stronie cloud.supla.org.
Niestety po dwukrotnym kasowaniu jest tylko taki efekt, jak powyżej oraz jak na fotkach poniżej.
O ile oglądanie wykresu nie sprawia problemu w przeglądarce, o tyle na telefonie (w aplikacji supla) ten duży słupek wartości powoduje nieczytelność.
Wartości mniejsze są tak małe w stosunku do tej wartości początkowej, że są wręcz niewidoczne i zrównują się z podziałką na wykresie.
Aplikacja na telefonie z Androidem 11 w Galaxy A50.
wartość "minuty" aplikacja Supla ∞ (alternatywna)
wartość "minuty" aplikacja Supla (zwykła)
wartość "godziny" aplikacja Supla (zwykła)
kiedy zmienię na 24 godziny, jest wszystko OK.
jeśli wrócę do większego zakresu problem nadal jest
Czy jest możliwe rozwiązanie tego problemu?
z góry dzięki za pomoc
pzdr
Adam
Wykres w aplikacji ZAMEL MEW 01 - problem
Wyglada jakbyś zrestował MEW—a bez wyczyszczenia historii.
Racja
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz lut 16, 2020 11:24 am
OK, czyli - jeśli dobrze zrozumiałem:
najpierw reset licznika MEW 01, a następnie na koncie Supla.
Sprawdzę i dam znać.
Dzięki za info.
najpierw reset licznika MEW 01, a następnie na koncie Supla.
Sprawdzę i dam znać.
Dzięki za info.
- Mirosław F.
- Posty: 1793
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Dokładnie tak, z tym że usunięcie danych z konta wykonaj przed wyjściem z trybu konfiguracji.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz lut 16, 2020 11:24 am
Powyższe porady pomogły.
Na dzień dzisiejszy wygląda to tak czyli dobrze. Dzięki.
Na dzień dzisiejszy wygląda to tak czyli dobrze. Dzięki.