Nie można wejść w wykresy

Awatar użytkownika
PuteR
Posty: 1421
Rejestracja: śr gru 06, 2017 10:07 am

Co by się nie rozpisywać to wrzucę filmik o co chodzi. Telefon IPhone 12 mini z IOS 14.6. Aplikacja Supla w wersji 2.3.43. Po tym jak już problem wystąpi to po zresetowaniu aplikacji mogę wejść w wykresy, do momentu aż czegoś nie włączę/wyłączę.
Może ktoś potwierdzić czy w iPhone ma coś takiego??

https://www.youtube.com/watch?v=LgdHNtbX_7Y

W aplikacji NICE działa to prawidłowo, ale tam nie widzę wykresów dla powiązanych kanałów.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18277
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Mogę się podłączyć pod Twoje konto aby przeklikać dokładnie tak jak Ty ?
Awatar użytkownika
PuteR
Posty: 1421
Rejestracja: śr gru 06, 2017 10:07 am

pzygmunt pisze: pn lip 26, 2021 8:24 pm Mogę się podłączyć pod Twoje konto aby przeklikać dokładnie tak jak Ty ?
Jasne że możesz, to własny serwer. W jaki sposób dać Ci dostęp?

Dodam tylko że na telefonie z androidem i aplikacji tworzonej przez lesny8 jest dobrze i nie ma tego problemu.
Awatar użytkownika
Lucas
Posty: 833
Rejestracja: pn lip 31, 2017 7:11 am
Lokalizacja: Chrzanów

Ja mogę sprawdzić tylko na iPadzie. U mnie 2.3.43, iPadOS 14.6 i w wykresy mogę wejść za każdym razem.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18277
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Dzięki za udostępnienie konta. Bug znaleziony i poprawiony. Leci poprawka do AppStore. v2.3.44
Patryk
Posty: 2677
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm
Lokalizacja: Rybnik

Awatar użytkownika
PuteR
Posty: 1421
Rejestracja: śr gru 06, 2017 10:07 am

pzygmunt pisze: wt lip 27, 2021 3:39 pm Dzięki za udostępnienie konta. Bug znaleziony i poprawiony. Leci poprawka do AppStore. v2.3.44
Super, cieszę się że mogłem pomóc.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18277
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Do 2h aktualizacja powinna być do pobrania z AppStore.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL MEW-01”