ROW-04m - pierwszy kontakt
- Robert Błaszczak
- Posty: 4007
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
@Tokepit, a nie masz przypadkiem uruchomionej sieci Mesh na urządzeniach Tenda?
Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2020 9:51 am przez Robert Błaszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
- Mirosław F.
- Posty: 1793
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Na końcu filmiku widać, że jest w trybie konfiguracji. Podpinam się pod pytanie odnośnie sieci Mesh.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
- Mirosław F.
- Posty: 1793
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Więc spróbuj wyłączyć sieć w domu i zobacz jak wtedy się zachowuje urządzenie.
Na obecną chwilę nie udało nam się wywołać tego problemu.
Na obecną chwilę nie udało nam się wywołać tego problemu.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Problemem może być sam Mesh, czy konkretnie Mesh Tenda? Bo właśnie zakupiłem TP-Linka do budowy Mesh u siebie...
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2
- Robert Błaszczak
- Posty: 4007
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Sam Mesh nie jest problemem. Jak na razie z Tendą występują jakieś dziwne anomalie.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
No udało się...ufff...
Faktycznie wyłączyłem na chwilę sieć Tendy, ROW wygenerował własną sieć z którą się bez problemu połączyłem, zmieniłem ustawienia i ROW zadziałał. Oczywiście nadal działa już po przywróceniu sieci generowanej przez Tendę.
Czy można teraz np. uaktualnić oprogramowanie odbiornika ROW?
Pokazuje, że ma wersję: 2.7.12 - czy to ostatnia wersja?
Faktycznie wyłączyłem na chwilę sieć Tendy, ROW wygenerował własną sieć z którą się bez problemu połączyłem, zmieniłem ustawienia i ROW zadziałał. Oczywiście nadal działa już po przywróceniu sieci generowanej przez Tendę.
Czy można teraz np. uaktualnić oprogramowanie odbiornika ROW?
Pokazuje, że ma wersję: 2.7.12 - czy to ostatnia wersja?
Swoją drogą może Zamel by jakoś przetestował współpracę Supli z meshem Tendy i poprawił coś w następnym firmware?
Raczej nie sądzę by dało się nakłonić Tendę do poprawy firmware...
Jakby co to nawet podeślę jeden ze swoich routerów Tendy do testów...
Raczej nie sądzę by dało się nakłonić Tendę do poprawy firmware...
Jakby co to nawet podeślę jeden ze swoich routerów Tendy do testów...