ROW-04m - pierwszy kontakt

Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3940
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

@Tokepit, a nie masz przypadkiem uruchomionej sieci Mesh na urządzeniach Tenda?
Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2020 9:51 am przez Robert Błaszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1772
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Na końcu filmiku widać, że jest w trybie konfiguracji. Podpinam się pod pytanie odnośnie sieci Mesh.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Tokepit
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 11, 2020 4:26 am

Witam,
Zgadza się - mam sieć zbudowaną w oparciu o mesh Tenda Nova MW 3.

A coś się dzieje przy współpracy Tenda - Supla?

Tak, na chwilę pojawiła się sieć wygenerowana przez urządzenie ale po chwili zniknęła.
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1772
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Więc spróbuj wyłączyć sieć w domu i zobacz jak wtedy się zachowuje urządzenie.
Na obecną chwilę nie udało nam się wywołać tego problemu.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Tokepit
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 11, 2020 4:26 am

OK, Jak będę mógł się "wylogować" z pracy to na chwilę to zrobię.
Trochę mnie martwicie - ja mam cała sieć zbudowaną na urządzeniach mesh Tendy...
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 3129
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie
Kontakt:

Problemem może być sam Mesh, czy konkretnie Mesh Tenda? Bo właśnie zakupiłem TP-Linka do budowy Mesh u siebie...
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Obrazek
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3940
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Sam Mesh nie jest problemem. Jak na razie z Tendą występują jakieś dziwne anomalie.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Tokepit
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 11, 2020 4:26 am

No udało się...ufff...
Faktycznie wyłączyłem na chwilę sieć Tendy, ROW wygenerował własną sieć z którą się bez problemu połączyłem, zmieniłem ustawienia i ROW zadziałał. Oczywiście nadal działa już po przywróceniu sieci generowanej przez Tendę.

Czy można teraz np. uaktualnić oprogramowanie odbiornika ROW?
Pokazuje, że ma wersję: 2.7.12 - czy to ostatnia wersja?
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 3129
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie
Kontakt:

Tokepit pisze: pn maja 11, 2020 12:00 pm Pokazuje, że ma wersję: 2.7.12 - czy to ostatnia wersja?
Tak, to ostatnia wersja.
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Obrazek
Tokepit
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 11, 2020 4:26 am

Swoją drogą może Zamel by jakoś przetestował współpracę Supli z meshem Tendy i poprawił coś w następnym firmware?

Raczej nie sądzę by dało się nakłonić Tendę do poprawy firmware...

Jakby co to nawet podeślę jeden ze swoich routerów Tendy do testów...
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL ROW-04m”