Tak, jest w porządku.
ZAMEL ROW-04m - Problem
Spróbuj ponownie.
Masz najnowszą wersję ? Mogę jeszcze zwiększyć czas opóźnienia startu obsługi wejścia (w Twoim przypadku to zostało zwiększone) przy restarcie urządzenia być może to pomoże.
OK. Będzie do tego czasu dostępna. (v2.7.23)
Witam,
pozwolę sobie podpiąć się pod ten ogólny temat, jak nie zaskoczy to założę może nowy, bardziej doprecyzowany. W czym problem. Zakupiłem ten model i mam problem z konfiguracją. Jestem oczywiście zarejestrowany na Supla cloud, przeszedłem krok z dodawaniem urządzenia i widzę swój telefon w chmurze. Niestety po poprawnym dodaniu, ROW-04 przestaje wprawdzie migać szybko, ale nie świeci w sposób ciągły. Miga powoli i tak od tygodnia. Oczywiście próbowałem opcji z ręcznym dodawaniem urządzenia, też niby kończy się ok, ale ROW-04 nadal po przejściu procedury miga powoli zamiast świecić ciągłym. Rozumiem problem polega na tym że nie łączy się z serwerem. Ale dlaczego? Na apce nie widzę też nic poza górną belką. Nie rozumiem też te informacji z pierwszej strony po zalogowaniu. Tej zielono/żółtej "supla-client", supla-dev". Nie ma wprawdzie o tym nic w instrukcji, ale sprawdziłem i 'supla-client" mam dane w telefonie wprowadzone jak tam podano, czyli jest adres serwera, identyfikator dostępu i hasło ale nie mam pojęcia gdzie mam sprawdzić/wprowadzić te dane z "supla-dev"? Urządzenie wejścia/wyjścia to rozumiem jest ruter i może o to chodzi, że on jakoś nie przyjmuje tego łączenia? Tylko tych danych nie mam jak na ruterze wprowadzić - internet Cyfrowego Polsatu/Plusa po GSM. Mija mi 2tyg od zakupu w necie niedługo i mam zamiar zwrócić to urządzenie, ale może jeszcze ktoś coś pomoże proszę? Dzięki z góry
pozwolę sobie podpiąć się pod ten ogólny temat, jak nie zaskoczy to założę może nowy, bardziej doprecyzowany. W czym problem. Zakupiłem ten model i mam problem z konfiguracją. Jestem oczywiście zarejestrowany na Supla cloud, przeszedłem krok z dodawaniem urządzenia i widzę swój telefon w chmurze. Niestety po poprawnym dodaniu, ROW-04 przestaje wprawdzie migać szybko, ale nie świeci w sposób ciągły. Miga powoli i tak od tygodnia. Oczywiście próbowałem opcji z ręcznym dodawaniem urządzenia, też niby kończy się ok, ale ROW-04 nadal po przejściu procedury miga powoli zamiast świecić ciągłym. Rozumiem problem polega na tym że nie łączy się z serwerem. Ale dlaczego? Na apce nie widzę też nic poza górną belką. Nie rozumiem też te informacji z pierwszej strony po zalogowaniu. Tej zielono/żółtej "supla-client", supla-dev". Nie ma wprawdzie o tym nic w instrukcji, ale sprawdziłem i 'supla-client" mam dane w telefonie wprowadzone jak tam podano, czyli jest adres serwera, identyfikator dostępu i hasło ale nie mam pojęcia gdzie mam sprawdzić/wprowadzić te dane z "supla-dev"? Urządzenie wejścia/wyjścia to rozumiem jest ruter i może o to chodzi, że on jakoś nie przyjmuje tego łączenia? Tylko tych danych nie mam jak na ruterze wprowadzić - internet Cyfrowego Polsatu/Plusa po GSM. Mija mi 2tyg od zakupu w necie niedługo i mam zamiar zwrócić to urządzenie, ale może jeszcze ktoś coś pomoże proszę? Dzięki z góry
- Mirosław F.
- Posty: 1781
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Po pierwsze to wprowadź urządzenie w tryb konfiguracji przyciskiem CONFIG naciskając go i trzymając ponad 5s.
Urządzenie wystawi sieć WIFI z którą się połącz. Wpisz w przeglądarce adres 192.168.4.1 i odczytaj LAST STATE znajdujący się na początku konfiguracji.
Urządzenie wystawi sieć WIFI z którą się połącz. Wpisz w przeglądarce adres 192.168.4.1 i odczytaj LAST STATE znajdujący się na początku konfiguracji.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55