ZAMEL ROW-04m - Problem

dziekan90
Posty: 16
Rejestracja: ndz cze 28, 2020 8:52 pm

pzygmunt pisze: pt lip 10, 2020 12:51 pm
dziekan90 pisze: czw lip 02, 2020 2:59 pm Najnowsza aktualizacja (2.7.20) zdaje się, że rozwiązała ten problem.

Dziękuję za szybką reakcję oraz pomoc.
Jak sytuacja ? Nadal jest OK ?
Tak, jest w porządku.
ZordonPL
Posty: 12
Rejestracja: wt cze 02, 2020 7:51 am

Ciekawe u mnie jest wersja 2.7.19. I nie znajduje nowych aktualizacji.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Spróbuj ponownie.
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 3129
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie
Kontakt:

pzygmunt pisze: pn lip 13, 2020 8:35 am Spróbuj ponownie.
Przypomnę się w interesie "lokalsów" :D
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Obrazek
ZordonPL
Posty: 12
Rejestracja: wt cze 02, 2020 7:51 am

U mnie jednak problem dalej występuje. Może nie tak często jak wcześniej ale jednak.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Masz najnowszą wersję ? Mogę jeszcze zwiększyć czas opóźnienia startu obsługi wejścia (w Twoim przypadku to zostało zwiększone) przy restarcie urządzenia być może to pomoże.
ZordonPL
Posty: 12
Rejestracja: wt cze 02, 2020 7:51 am

Możemy spróbować. Ale aktualizację sterownika jestem w stanie zrobić dopiero w piątek.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

OK. Będzie do tego czasu dostępna. (v2.7.23)
superM
Posty: 9
Rejestracja: wt gru 08, 2020 9:34 am

Witam,

pozwolę sobie podpiąć się pod ten ogólny temat, jak nie zaskoczy to założę może nowy, bardziej doprecyzowany. W czym problem. Zakupiłem ten model i mam problem z konfiguracją. Jestem oczywiście zarejestrowany na Supla cloud, przeszedłem krok z dodawaniem urządzenia i widzę swój telefon w chmurze. Niestety po poprawnym dodaniu, ROW-04 przestaje wprawdzie migać szybko, ale nie świeci w sposób ciągły. Miga powoli i tak od tygodnia. Oczywiście próbowałem opcji z ręcznym dodawaniem urządzenia, też niby kończy się ok, ale ROW-04 nadal po przejściu procedury miga powoli zamiast świecić ciągłym. Rozumiem problem polega na tym że nie łączy się z serwerem. Ale dlaczego? Na apce nie widzę też nic poza górną belką. Nie rozumiem też te informacji z pierwszej strony po zalogowaniu. Tej zielono/żółtej "supla-client", supla-dev". Nie ma wprawdzie o tym nic w instrukcji, ale sprawdziłem i 'supla-client" mam dane w telefonie wprowadzone jak tam podano, czyli jest adres serwera, identyfikator dostępu i hasło ale nie mam pojęcia gdzie mam sprawdzić/wprowadzić te dane z "supla-dev"? Urządzenie wejścia/wyjścia to rozumiem jest ruter i może o to chodzi, że on jakoś nie przyjmuje tego łączenia? Tylko tych danych nie mam jak na ruterze wprowadzić - internet Cyfrowego Polsatu/Plusa po GSM. Mija mi 2tyg od zakupu w necie niedługo i mam zamiar zwrócić to urządzenie, ale może jeszcze ktoś coś pomoże proszę? Dzięki z góry
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1772
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Po pierwsze to wprowadź urządzenie w tryb konfiguracji przyciskiem CONFIG naciskając go i trzymając ponad 5s.
Urządzenie wystawi sieć WIFI z którą się połącz. Wpisz w przeglądarce adres 192.168.4.1 i odczytaj LAST STATE znajdujący się na początku konfiguracji.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL ROW-04m”