Google Home

Awatar użytkownika
o_rany
Posty: 240
Rejestracja: śr lis 14, 2018 5:32 pm
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontaktowanie:

sob sty 19, 2019 6:12 pm

Dzieki za informacje.
Czyli zostaja jeszcze jakis czas anglojezyczne ALKI:)
maroko
Posty: 135
Rejestracja: ndz wrz 30, 2018 7:14 pm

ndz sty 20, 2019 4:38 am

Jako, że nie posiadam jeszcze głośnika Google Home wolę spytać.
Czy każdy kupiony teraz głośnik będzie w przyszłości rozmawiał po naszemu? Rozumiem, że to tylko kwestia aktualizacji oprogramowania :) ?
Filo301
Posty: 37
Rejestracja: pt paź 05, 2018 5:50 pm
Lokalizacja: Olkusz

ndz sty 20, 2019 5:03 am

Tak, dotychczas wystarczał update I tak pewnie będzie też w przypadku języka polskiego.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7449
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

ndz sty 20, 2019 8:30 am

Raczej każdy będzie działał. Update softu nie będzie potrzebny bynajmniej od strony clouda/aplikacji/firmware-u.
Awatar użytkownika
o_rany
Posty: 240
Rejestracja: śr lis 14, 2018 5:32 pm
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontaktowanie:

ndz sty 20, 2019 9:34 am

Wszystko co się dzieje w GH czy też Alex'a to tylko reakcja wysłania głosu do obróbki po wydaniu określonej komendy. To nie jest jakieś cudo techniki za 25$. Cuda są po drugiej stronie gdzie mocne serwery obrabiają nasze zapytania
sdsi
Posty: 112
Rejestracja: wt lis 14, 2017 10:20 am

wt sty 22, 2019 7:01 am

pzygmunt pisze:
czw sty 17, 2019 4:32 pm
Generalnie jeszcze weryfikuję temat ponieważ Supla nie ubiega się o status Partnera, ani Zamel nie ubiega się o ich certyfikat więc
napisałem do nich czy przesłanie sprzętu jest konieczne.
Na czym stanęło? Wysyłka sprzętu do Google czy obędzie się bez tego i jest nadzieja na przyśpieszenie autoryzacji z ich strony?

Pozdrawiam,

p.s. Alexa działa super - dzięki
Awatar użytkownika
Lector
Posty: 473
Rejestracja: pt lis 17, 2017 2:26 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

wt sty 22, 2019 8:35 am

Musi byś wysyłka, przynajmniej tak było jeszcze na spotkaniu.
Awatar użytkownika
Vallhalen
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 10, 2018 9:25 am
Lokalizacja: Rumia
Kontaktowanie:

wt sty 22, 2019 10:47 am

Ale kicha :) Na szczęście smart dom to nie jest zagadnienie które "ucieknie" wiec można poczekać ;)

EDIT: Dzisiaj Shelly pojawiło się w google home dzieki czmeu nie bedzie juz trzeba wypowiadac absurdalnego zdania prosby do googla o komunikacje z Shelly. Teraz pora na Supla mam nadzieje? ;) Cos nowego wiadomo?
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2019 9:19 pm przez Vallhalen, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze pozytywny :)
Trochę Shelly + Supla + Zamel + Tradfri z Ikea z żarówkami + google home.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7449
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw sty 24, 2019 9:19 pm

Sprzęt poszedł do USA. Ma być u nich na miejscu w środę.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7449
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw sty 24, 2019 9:37 pm

... jako ciekawostka... jakby ktoś chciał sobie zgłosić własnego skill-a/sprzęt.

„Google covers your first two test passes on your behalf for free. After this, the cost is $900 USD per test pass”
ODPOWIEDZ