Amazon Alexa

gbcolin
Posty: 90
Rejestracja: śr cze 12, 2019 4:13 pm

ndz maja 10, 2020 3:49 pm

Jakto kiedy od dawna przez ifttt?! :):):) lukaj filmy na yt jak to dodać do alexy. Koniec końców dajesz triger gate i jest git. Poza tym na ios notyfikacje działają bajecznie zrobione z w rytynach ( messenging). Najwyżej 3 sekundy opóźnienia a na andku nawet. Kilka minut!
Nie atakuję projektu Supli ;)
Awatar użytkownika
vitia
Posty: 48
Rejestracja: śr lip 10, 2019 8:40 am

wt wrz 15, 2020 8:18 am

Od jakiegoś miesiąca nie działa mi powiadomienie o rozłącznym kontaktronie (otwartej bramie). Nic nie zmieniałem, samo znikło. Próbowałem wyłączać i włączać na powrót rutynę, utworzyć ją od nowa, przeinstalować czujnik w aleksie - nic to nie daje. W chmurze widzę, że sygnał płynie. Na apce supli też widzę zmieniający się stan. Ma ktoś też z tym problem?

Inne rutyny Aleksy działają. Otwieranie poprzez link bezpośredni również działa.
Awatar użytkownika
michael
Posty: 1139
Rejestracja: śr lis 09, 2016 8:00 am
Lokalizacja: Wojkowice

wt wrz 15, 2020 8:25 am

Ogólnie Alexa tak czasami ma. Samo się naprawi :lol: serio :D

Jedynie możesz jeszcze spróbować rozłączyć skill'a Supli i podłączyć ponownie. Cała konfiguracja zostanie. Czasami taki zabieg pomaga.
Kabel ucięty na miarę zawsze jest za krótki...
Awatar użytkownika
vitia
Posty: 48
Rejestracja: śr lip 10, 2019 8:40 am

wt wrz 15, 2020 8:39 am

Tak jak pisałem, próbowałem i tego i kilku innych rzeczy.
Jeśli ktoś mi powie, że ma to samo, czekam. Jeśli nie, drąże dalej.
Awatar użytkownika
michael
Posty: 1139
Rejestracja: śr lis 09, 2016 8:00 am
Lokalizacja: Wojkowice

wt wrz 15, 2020 8:42 am

U mnie te powiadomienia działają.
Jeszcze możesz skontaktować się z Przemkiem (@pzygmunt) to zerknie na Twoje konto i zobaczy czy na serwerze jest wszystko OK.
Kabel ucięty na miarę zawsze jest za krótki...
Awatar użytkownika
vitia
Posty: 48
Rejestracja: śr lip 10, 2019 8:40 am

wt wrz 15, 2020 8:51 am

Czyli to nie grupowy przypadek. Walczę zatem dalej. Dzięki.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9119
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

wt wrz 15, 2020 9:21 am

Rozłącz skilla i podłącz ponownie.
Awatar użytkownika
vitia
Posty: 48
Rejestracja: śr lip 10, 2019 8:40 am

wt wrz 15, 2020 9:44 am

Ja nie chcę być niegrzeczny, ale miło by było, gdybyście czytali na co odpowiadacie. Tak jak napisałem dwukrotnie powyżej, rozłączyłem, podłączyłem. Usunąłem, utworzyłem od nowa. Czujnik z Aleksy podobnie.
gbcolin
Posty: 90
Rejestracja: śr cze 12, 2019 4:13 pm

ndz wrz 20, 2020 9:19 pm

A moim zdaniem nie usuwasz skilla tylko rutynę. Sprawdz czy ustawileś w jakich widełkach ma się wykonywać. Odłączając skill nie usuniesz rutyn bo i nie musisz. Włącz ponownie Skill, połącz z kontem Supli uważnie czytając co masz na ostatnim ekranie po zatwierdzeniu. A najlepiej zrób to z pcta.
Nie atakuję projektu Supli ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amazon Alexa”