Chciałem zakupić jedna grzałkę rodzicom na prezent, niestety sklep wprowadza w błąd co do ostatecznej ceny:
1. Na stronie głównej wersji grzałek jest opis iż przedział cenowy wariantów grzałek jest w wartościach brutto (moja wersja miała być w przedziale od 468zł do 514zł brutto):
2. Koszyk dodaje wartość VAT dopiero po wpisaniu danych
a. brak danych
b. Po wpisaniu danych jest doliczany VAT co daje 575,90zł (do wartości już brutto? - która sugerowała wcześniej strona).
Jak dla mnie jest to nieodpowiedzialne, gdyż ten sklep już działa od przynajmniej 1 miesiąca i nie wyłapano ten błąd.
Oficjalny sklep Heatpol - wprowadzanie w błąd
-
- Posty: 340
- Rejestracja: pn lis 26, 2018 9:09 am
- Lokalizacja: Niepołomice/Lipnica Mała
- Kontakt:
5x ROW-02, 4x SRW-02, 2x LIW-01, 2x DIW-01, 2x THW-01, 2x SLW-01, 1x mSRW-01, 1x mROW-02, 1x ROW-02m, 1x ROW-01/16A, 1x ROW-01, 1x SLW-02, 1x MEW-01, 1x PNW-01, 1x OSW-01, 1x RNW-01, 3x Heatpol Home+, 1x Sonoff mini
- Robert Błaszczak
- Posty: 3970
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Nie wygląda to dobrze i ktoś może się przyczepić i nasłać UOKiK, a ci dowalają dosyć spore kary. Ceny netto mogą być podawane tylko i wyłącznie w relacjach b2b (po zalogowaniu się klienta b2b). Faktycznie w procesie zakupu widnieje kwota VAT 0zł, a dopiero po podaniu danych adresowych doliczane jest 23% VAT. Ale kupujący nie ma obowiązku zwracania na taki szczegół uwagi i ma jak najbardziej prawo do skargi.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Dzień dobry w imieniu firmy Heat-Pol chcieliśmy przeprosić za błąd jaki pojawił się w naszym sklepie internetowym, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Sprawa została skierowana do firmy obsługującej nasz sklep internetowy i będzie niezwłocznie wyjaśniona a wszystkie błędy zostaną natychmiastowo poprawione, z wstępnych informacji jakie uzyskaliśmy jest to błąd systemowy który wystąpił niespodziewanie podczas aktualizacji danych sklepu internetowego. Pragniemy raz jeszcze przeprosić za zaistniałą sytuacje spowodowana błędem w systemie a jednocześnie zapewnić iż nasi informatycy pracują nad jak najszybszym naprawieniem tej sytuacji.