Oficjalny sklep Heatpol - wprowadzanie w błąd

rav.b
Posty: 241
Rejestracja: pn lis 26, 2018 9:09 am
Lokalizacja: Niepołomice/Lipnica Mała
Kontaktowanie:

sob maja 30, 2020 7:25 am

Chciałem zakupić jedna grzałkę rodzicom na prezent, niestety sklep wprowadza w błąd co do ostatecznej ceny:
1. Na stronie głównej wersji grzałek jest opis iż przedział cenowy wariantów grzałek jest w wartościach brutto (moja wersja miała być w przedziale od 468zł do 514zł brutto):
h+ H WiFi – 1200W.pdf
(1.34 MiB) Pobrany 80 razy
2. Koszyk dodaje wartość VAT dopiero po wpisaniu danych
a. brak danych
Koszyk _.pdf
(212.16 KiB) Pobrany 68 razy
Zamówienie _.pdf
(199.45 KiB) Pobrany 57 razy

b. Po wpisaniu danych jest doliczany VAT co daje 575,90zł (do wartości już brutto? - która sugerowała wcześniej strona).



Jak dla mnie jest to nieodpowiedzialne, gdyż ten sklep już działa od przynajmniej 1 miesiąca i nie wyłapano ten błąd.
https://www.youtube.com/watch?v=z999fIP ... e=youtu.be
4x SRW-01, 4x ROW-02, 2x LIW-01, 1x ROW-02m, 1x ROW-01/16A, 1x ROW-01, 1x SLW-01, 1x SLW-02, 1x MEW-01, 1x PNW-01, 1x DIW-01, 2x Heatpol Home+, 1x Sonoff mini
dawkor
Posty: 134
Rejestracja: ndz sty 07, 2018 1:20 pm

sob maja 30, 2020 12:40 pm

Ustawa wyrazie mówi ze powinien podawać ceny brutto a nie netto, netto można się posługiwać jedynie miedzy firmami tylko. a strona internetowa nie jest niestety ta forma, wiec tam powinno być na 100% brutto
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 1988
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

sob maja 30, 2020 2:56 pm

Nie wygląda to dobrze i ktoś może się przyczepić i nasłać UOKiK, a ci dowalają dosyć spore kary. Ceny netto mogą być podawane tylko i wyłącznie w relacjach b2b (po zalogowaniu się klienta b2b). Faktycznie w procesie zakupu widnieje kwota VAT 0zł, a dopiero po podaniu danych adresowych doliczane jest 23% VAT. Ale kupujący nie ma obowiązku zwracania na taki szczegół uwagi i ma jak najbardziej prawo do skargi.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak

Strona prywatna: https://www.blaszczak.pl
Jakość powietrza: https://robert.aqi.eco
Awatar użytkownika
heatpol
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 05, 2020 2:40 pm

pn cze 01, 2020 7:59 am

Dzień dobry w imieniu firmy Heat-Pol chcieliśmy przeprosić za błąd jaki pojawił się w naszym sklepie internetowym, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Sprawa została skierowana do firmy obsługującej nasz sklep internetowy i będzie niezwłocznie wyjaśniona a wszystkie błędy zostaną natychmiastowo poprawione, z wstępnych informacji jakie uzyskaliśmy jest to błąd systemowy który wystąpił niespodziewanie podczas aktualizacji danych sklepu internetowego. Pragniemy raz jeszcze przeprosić za zaistniałą sytuacje spowodowana błędem w systemie a jednocześnie zapewnić iż nasi informatycy pracują nad jak najszybszym naprawieniem tej sytuacji.
Awatar użytkownika
heatpol
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 05, 2020 2:40 pm

pn cze 01, 2020 1:25 pm

Dzień dobry, pragniemy poinformować iż nasi informatycy uporali się z błędami jakie sparaliżowały działanie naszego sklepu, wszystko wróciło do normy, raz jeszcze przepraszamy za wszystkie niedogodności spowodowane błędem w systemie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Heatpol Home+”