Problem z harmonogramem.

Bulion76
Posty: 43
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

pt lis 06, 2020 9:15 pm

Witam
Mam problem z harmonogramem w cloud.supla.org.
Ustawiałem harmonogram włączenia grzałki o 22 i wyłączenie o 2.00.
Niestety pomimo że grzałka jest wyłączona (zapalona jest tylko dioda gotowości) o wyznaczonej godzinie grzałka się nie włącza.
Mam komunikat w logach "piątek, 6 listopada 2020 22:00 Anulowane". Podobnie w przypadku wyłączenia grzałki z harmonogramu w cloud.supla.org. po uprzednim ręcznym włączeniu przyciskiem grzałki

Na początku miałem samo wyłączenie grzałek o określonej godzinie i też miałem wspomniany komunikat.

W zasadzie chciałem użyć tej grzałki do suszenia ręczników przez określony czas. i odpadłem....
1. z trybu turbo grzeje przez 3 -2-1 godziny i przechodzi w inny tryb ( tak podobno to działa) - nie wyłącza się
2. z cloud.supla.org mi nie działa - wspomniany komunikat

Macie jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10929
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt lis 06, 2020 11:20 pm

Sprawdzę...
Bulion76
Posty: 43
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

sob lis 07, 2020 7:11 am

Dziękuję

z cloud.supla.org wolałbym mieć możliwość zawsze włączenia i wyłączenie grzałki bez względu w jakim trybie się znajduje.

1 .Tak jak pisałem u mnie również włączenie z harmonogramu cloud.supla.org. nie działa gdy grzałka jest wyłączona.
2 . Natomiast wyłączenie grzałki nie działa z harmonogramu cloud.supla.org gdy grzałka jest włączona.
w obu przypadkach występuje wspomniany komunikat "anulowane"

Pozdrawiam
Ł.S
Bulion76
Posty: 43
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

wt lis 24, 2020 6:56 pm

Witam
Po chwili zabawy z tą grzałką niestety moim zdaniem trzeba by parę spraw poprawić.

1. harmonogram z clouda nie działa (cierpliwie czekam na sprawdzenie....)
2. po zaniku zasilania nie pamięta trybu pracy. Trochę mnie to denerwuje, ponieważ w mojej okolicy dość często wyłączają zasilanie.
tzn pomimo ustawienia pracy w harmonogramie aplikacji w smartfonie (Ikonka pd na wyświetlaczu grzałki) zanik napięcia powoduje przejście w tryb normal.
3. niezbyt spójna (moim zdaniem oczywiście) logika w przypadku zazębienia się trybów (turbo,auto,cloud). Moje zdanie jest takie, że skoro grzałka jest w trybie auto (harmonogram z aplikacji) to w przypadku załączenia trybu turbo (na 1-2-3-godziny) po ukończeniu powinna przejść do ostatniego trybu który był wybrany). Z drugiej strony jest jeszcze harmonogram w cloudzi'e.

Żeby nie zakończyć pesymistycznie to miło jestem zaskoczony wykonaniem grzałki dlatego przedstawiam moją aplikację na zdjęciach. Wypełniłem go wodą destylowaną, zostawiłem 2 cm wolnej przestrzeni (producent mówi 3 cm). Muszę tylko poszukać ładnego korka.
Grzeje świetnie i swoją robotę robi.
Załączniki
20201107_081833.jpg
20201107_081833.jpg (630.98 KiB) Przejrzano 627 razy
20201107_081818.jpg
20201107_081818.jpg (322.79 KiB) Przejrzano 627 razy
20201107_081746.jpg
20201107_081746.jpg (617.32 KiB) Przejrzano 627 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10929
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pn gru 07, 2020 5:39 pm

1. Poprawione
Bulion76
Posty: 43
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

śr gru 09, 2020 8:34 pm

Witam
Dziękuję, sprawdzę dokładnie.

Czekam niecierpliwie na punk 2 który jest również bardzo uciążliwy

Pozdrawiam
Ł.S
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10929
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

śr gru 09, 2020 10:15 pm

2-ka zależy od oprogramowania w układzie niezależnym od ESP. Obecna wersja nie pozwala na jego zdalną aktualizację.
Liczę, że w przyszłości się to zmieni.
Bulion76
Posty: 43
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

wt gru 15, 2020 9:08 pm

Sprawdzałem i harmonogram z clouda działa. Włączam sobie i wyłączam grzałkę zgodnie z harmonogramem.
Wielkie dzięki.

Natomiast aplikacja w telefonie nie jest dopracowana. Oprócz błędów logicznych (o których pisałem) są błędy natury dziecięcej.
Klikam coś , zaznacza się później odznacza... aplikacja żyje własnym życiem. Sprawdziłem na trzech różnych urządzeniach i jest podobnie.
Jest możliwość poprawy aplikacji mobilnej? Mogę nagrać filmiki.

Pozdrawiam
Łukasz Sadecki
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10929
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

wt gru 15, 2020 9:12 pm

Wgraj najnowszy firmware do grzałki. v2.7.26
Bulion76
Posty: 43
Rejestracja: sob lut 15, 2020 6:04 pm
Lokalizacja: Ziemia Święta (Toruń)

śr gru 16, 2020 7:38 pm

Ok, wgrałem
Nie przyszło mi to do głowy jakoś.
Zaznaczanie w harmonogramie godzin poprawiło się.

Hm, a takie pytanie czemu z aplikacji mobilnej klikając tryb ECO, Turbo lub Auto (bez uprzedniego włączenia grzałki) , zaznacza się wybrany tryb , a potem przeskakuje na Normal. Tak jakby bez względu na wybór trybu (bez uprzedniego włączenia grzałki) zawsze startowała od trybu Normal.

i dziękuję za poprzednią pomoc
Ł.S
ODPOWIEDZ

Wróć do „Heatpol Home+”