Przerwa / awaria 21.11.2020 r. ????

Patryk
Posty: 1129
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm
Lokalizacja: Rybnik

sob lis 21, 2020 3:54 pm

U mnie była podobna sytuacja.
A wracając do "nowych softów" prawdopodobnie dlatego działały:
 viewtopic.php?f=18&t=6962
Awatar użytkownika
klew
Posty: 1773
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm

sob lis 21, 2020 3:55 pm

Nowy soft w sterownikach rolet ma chyba dodane alternatywne serwery DNS i używa ich gdy inne nie działają.
Prawdopodobnie była więc awaria jakichś serwerów DNS z których normalnie korzystacie.
woytas1
Posty: 81
Rejestracja: wt paź 02, 2018 10:34 pm
Lokalizacja: Krosno

sob lis 21, 2020 8:40 pm

U mnie też po południu zgasło samo światło, ale nie drążyłem tematu. Włączyłem sobie przez GH mini i działa.
Patryk
Posty: 1129
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm
Lokalizacja: Rybnik

śr gru 09, 2020 3:04 pm

Znów miałem to samo.
Internet był .
Ale moduły "sobie" migały.
Po wifi również nie mogłem się dostać na forum.
Jak się przełączyłem na dane komórkowe, to dopieto dostałem się na forum.
YoMan
Posty: 52
Rejestracja: czw kwie 30, 2020 5:18 pm

śr gru 09, 2020 3:07 pm

Patryk pisze:
śr gru 09, 2020 3:04 pm
Znów miałem to samo.
Internet był .
Ale moduły "sobie" migały.
Po wifi również nie mogłem się dostać na forum.
Jak się przełączyłem na dane komórkowe, to dopieto dostałem się na forum.
mnie też właśnie wariują moduły i cloud. Czasami jeden znika, czasami wszystkie oprócz jednego ... Aplikacja mobilna się odświerza ...
Sam cloud i scriptsy działają.
YoMan
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10100
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

śr gru 09, 2020 3:56 pm

Sprawdź połączenie internetowe. Wszystkie serwery maja dostępność 100%.
Z tego co widzę używasz svr32. W załączniku raport dostępności.
Załączniki
SVR32_2020-12-09_16-54.pdf
(256.09 KiB) Pobrany 19 razy
Patryk
Posty: 1129
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm
Lokalizacja: Rybnik

śr gru 09, 2020 4:33 pm

pzygmunt pisze:
śr gru 09, 2020 3:56 pm
Sprawdź połączenie internetowe. Wszystkie serwery maja dostępność 100%.
Z tego co widzę używasz svr32. W załączniku raport dostępności.
To NIE wina "SUPLI"
To wina "internetu".( nie wiem - dns-ów lub "czegoś" innego).
Mam "moduły" w dwóch różnych miejscowościach ( również inni operatorzy internetu).
Za pierwszym razem ( 21.11.2020 ) te problemy były tylko "powiedzmy" w miejscowości "A". W miejscowości "B" było wszystko ok.
Dziś akurat odwrotnie.
W miejscowości "B" były te "problemy", natomiast w miejscowości "A" widzę, że nie było tego problemu.
Oczywiście używam tego samego serwera srv20.
To tak informacyjnie.
YoMan
Posty: 52
Rejestracja: czw kwie 30, 2020 5:18 pm

pt gru 11, 2020 7:01 pm

pzygmunt pisze:
śr gru 09, 2020 3:56 pm
Sprawdź połączenie internetowe. Wszystkie serwery maja dostępność 100%.
Z tego co widzę używasz svr32. W załączniku raport dostępności.
Czyli prawdopodobnie problem części netu, może providera. Problem był chwilowy. Nie ma tematu ale dzięki za zerknięcie w logi.
YoMan
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10100
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt gru 11, 2020 7:03 pm

Generalnie monitoring serwerów działa 24/7. Jak tylko coś się dzieje wysyłane są automatycznie maile i SMS-y.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja”