Problem z harmonogramem

dar3cz3k_
Posty: 50
Rejestracja: śr mar 07, 2018 10:20 pm
Lokalizacja: Brudzowice

pt cze 18, 2021 10:53 am

Cześć,
Dzisiaj utworzyłem harmonogram który miał się wykonać od 25 lipca 2021r.
Jednak coś nie zadziałało jak należy ponieważ wykonał się już dzisiaj. Ktoś podpowie jak to poprawnie ustawić?
W załączniku ustawienia.
Załączniki
SUPLA.PNG
SUPLA.PNG (114.97 KiB) Przejrzano 515 razy
jaku2k
Posty: 406
Rejestracja: ndz maja 24, 2020 8:40 pm
Kontaktowanie:

pt cze 18, 2021 11:05 am

dar3cz3k_ pisze:
pt cze 18, 2021 10:53 am
Cześć,
Dzisiaj utworzyłem harmonogram który miał się wykonać od 25 lipca 2021r.
Jednak coś nie zadziałało jak należy ponieważ wykonał się już dzisiaj. Ktoś podpowie jak to poprawnie ustawić?
W załączniku ustawienia.

Witam,
Z przesłanego zdjęcia niewiele można odczytać (oprócz tego, że akcja jest wykonywana codziennie o 12.00 i daty rozpoczęcia).

Myślę, że przesłanie zdjęcia tego, co wyświetla się po kliknięciu w przycisk 'Edytuj' pomogłoby znaleźć gdzie leży problem.
Pozdrawiam
Jakub
dar3cz3k_
Posty: 50
Rejestracja: śr mar 07, 2018 10:20 pm
Lokalizacja: Brudzowice

pt cze 18, 2021 11:12 am

Proszę :)
Załączniki
SUPLA_2.PNG
SUPLA_2.PNG (73.96 KiB) Przejrzano 501 razy
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 1944
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

wt cze 22, 2021 6:46 am

Dziękuję, przyjrzę się temu https://github.com/SUPLA/supla-cloud/issues/453
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 1944
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

śr cze 23, 2021 10:03 pm

Nie udaje mi się odtworzyć tego problemu. Czy jeśli wejdziesz w edycję harmonogramu i zapiszesz zmiany to nadal chce to wykonywać od "teraz" pomimo ustawionej daty początku w przyszłości?
dar3cz3k_
Posty: 50
Rejestracja: śr mar 07, 2018 10:20 pm
Lokalizacja: Brudzowice

czw cze 24, 2021 4:56 am

Zmieniłem, czas wykonania na 12:05.
Ponownie włączyłem harmonogram. Zobaczymy, czy dzisiaj się wykona.
Data na to wskazuje.
Może to coś pomoże, ten harmonogram był utworzony 2 lata temu, edytuję tylko datę rozpoczęcia.
Utworzyłem dzisiaj nowy harmonogram z tymi samymi parametrami i problem nie wystepuje.
Załączniki
Screenshot_20210624-065118_Chrome.jpg
Screenshot_20210624-065118_Chrome.jpg (238.43 KiB) Przejrzano 351 razy
Screenshot_20210624-065212_Chrome.jpg
Screenshot_20210624-065212_Chrome.jpg (268.04 KiB) Przejrzano 351 razy
dar3cz3k_
Posty: 50
Rejestracja: śr mar 07, 2018 10:20 pm
Lokalizacja: Brudzowice

czw cze 24, 2021 4:59 am

Zdjęcia z nowo utworzonego harmonogramu - jest OK.
Załączniki
Screenshot_20210624-065713_Chrome.jpg
Screenshot_20210624-065713_Chrome.jpg (172.48 KiB) Przejrzano 350 razy
Screenshot_20210624-065726_Chrome.jpg
Screenshot_20210624-065726_Chrome.jpg (240.29 KiB) Przejrzano 350 razy
dar3cz3k_
Posty: 50
Rejestracja: śr mar 07, 2018 10:20 pm
Lokalizacja: Brudzowice

czw cze 24, 2021 10:46 am

No i się wykonało...
Załączniki
Screenshot_20210624-124553_Chrome.jpg
Screenshot_20210624-124553_Chrome.jpg (249.58 KiB) Przejrzano 325 razy
dar3cz3k_
Posty: 50
Rejestracja: śr mar 07, 2018 10:20 pm
Lokalizacja: Brudzowice

śr cze 30, 2021 6:40 am

Udało się już coś ustalić?
Sprawdziłem jeszcze pozostałe harmonogramy, które miałem stworzone w poprzednim roku i we wszystkich występuje ten problem.
Mam dość dużo takich harmonogramów które uruchamiam tylko w okresie letnim.
Wolał bym uniknąć robienia ich co roku od nowa...
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 1944
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

śr cze 30, 2021 8:48 pm

To, że problem występuje na istniejących harmonogramach jest sporą podpowiedzią - sprawdzę dokładniej.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja”